renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSR 750 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lagaeri
Vloženo 16.9.2020
Aktualizováno 16.4.2021
Zobrazeno 1 288x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka koupena na podzim 2020 po jediném majiteli z ČR, najeto 8tis. takže prakticky dobře zajetá.

Motorka koupena od FIRMA:Haus-moto (Ledeč nad Sázavou)

Výška jezdce: 194 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: důvod neuveden

První dojmy - Na motorce byly širší řídítka, což při mé výšce 194 cm bylo okamžitou výhodou a motorka padla krásně do ruky. Doposud jsem jezdil pouze 125ccm Honda Varadero takže výkonnostní skok to byl obrovský, ale nic co by se po 10 letech na Varanovy nedalo zvládnout.

Doplňky na motorce - Yoshimura r11, CNC páčky rutan, zlaté víčko oleje u motoru, závažíčka, víčko brzdovky, blinkry, padáky na motoru rutan, Barracuda větrný štít, Barracuda klín pod motor, Barracuda lízátko na spz, rolny, KN filtr

Recenze

16.9.2020:
- motorka koupena 14.9.2020, nemá cenu zatím sepisovat nějaké recenze, pořád se seznamujeme a já se učím chodit ve vodách první větší kubatury
- první dojmy:
-- motorka táhne v celém spektru otáček, zatím nemám koule to pořádně otestovat
-- kupodivu se na ní celkem slušně vlezu (194cm), uvidím co budu říkat po delší trase
-- při rapidním zrychlení motorka dost vibruje pod prdelí, ale nemám možnost porovnat, Varan se klepal jak osika furt
-- v rychlosti nad 120 km fičí jak sviňa, ale s tím sem počítal, navíc plánuji úpravy
-- na takovéhle motorce bych čekal lepší nástup brzd, přijde mi že to zas až tak nebrzdí, pro začátečníka to může být výhodou jelikož nehrozí okamžité zablokování předního kola při prvním leknutí v zatáčce

Edit 10.11.2020
Tak ke konci první sezóny nalítáno cca 2 tis. kilometrů, pořád s úsměvem od ucha k uchu. Motorka sedí i na českých silnicích jak přibitá, při mých 100+ kg zvládá všechny nerovnosti, do zatáček pěkně čitelná, tlumiče taky nemají problém ani s batůžkem, kdy celková hmotnost osazenstva přesahuje 160 kilo. Velice mile mě překvapil posed jezdce, kdy ani po dlouhé trase nebolela kolena a to mám 195cm. Co musím ještě pochválit jsou světla, v noci je vidět parádně, svítí daleko lépe než má jedničková oktávie. Zrcátka jsou spíš na parádu, nebo pokud se chci podívat kolik much mám na ramenou, jinak k ničemu. Tovární výfuk z motorky dělá zvukem něco mezi dieselem s turbem a elektromobilem, tak nějak to při zrychlení spíš píská než bublá, vyřešeno krásným Yoshimurou R11. Na této motorce jsou 4 výfukové svody vedoucí od motoru situovány do čtverce a zcela odkryty takže při jízdě dochází k zachytávání veškerého bordelu, co lítá od předního kola, to pak člověk musí vzít špejli a kamínky vydolovat, jinak tam budou cinkat furt, vyřeší to budoucí klín pod motor. Co mi trochu vadí je pozice čudlu na směrovky, je příliš vysoko a člověk musí hodně vytočit palec, ale asi je to o zvyku. Co mi vůbec nesedělo jsou tovární páčky, jak spojka tak brzda, mám velkou ruku ale pro spojku sem se i při nastavení do nejbližší pozice musel hodně natahovat. Rutan páčky udělaly z jízdy na motorce úplně jinej zážitek, je to fakt nebe a dudy, doporučuji všem okamžitě vyměnit. Jinak není na co si stěžovat a když to vezmu kolem a kolem, na motorce není nic špatného co by nešlo menší úpravou nebo koupí vyřešit, takže celkově jsem nadmíru spokojen. Motor na téhle mašině, který na čtyřvál táhne od spodu fakt nezvykle hodně, všechno vynahrazuje a úroveň zábavy při jízdě je opravdu vysoko. Motorka zazimována a teď jen čekat na další sezónu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vydrik
Vydrik napsal 17.11.22 v 19:34 10b.

Moc pekna a super doplňky 10b

Více komentářů



TOPlist