PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PrigoX
Vloženo 14.9.2020
Aktualizováno 17.9.2020
Zobrazeno 679x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Sportovní, silniční motorka, s výkonem 9,7kw / 11 koní, rok výroby 2004, repsol kapotáž.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R125: Do mého limitu 25000 - 30000 Kč se nedala sehnat
Aprilia RS 125: Nevzal jsem ji z důvodu, že je to dvoutakt.

První dojmy - I když jsem původně CBR kvůli jeho velikosti nechtěl, jak jsem na něj sednul, byl jsem samozřejmě ohromen, protože to pro mě byl úplně jiný svět oproti těm dvěma chrchlům z Považskej Bystrice :D.

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych, že pro někoho, kdo má tak do 175 až 180cm.. A nebo chce přestoupit z něčeho, jako je třeba babetta na silnější silničku, která má velice dobrou spotřebu a kvalitní motor.

Doplňky na motorce - Jiné rukojeti, laděný výfuk.

Recenze

Jako člověk, co řídil zatím jenom babettu a fichtla se mi zachtělo nějaké silnější a rychlejší motorky. Hned ze začátku pro mě ale bylo drama se rozhodnout mezi dvoutaktem a čtyřtaktem, ale nakonec to vyhrál čtyřtakt, asi kvůli jeho spotřebě, možností brzdění motorem nebo tím, že nemusím přimíchávat olej do benzínu. I když mě několik lidí přesvědčovalo, ať jdu do 2T, že jede dvakrát líp, já si stál za svým - například proto, že jako chudý student nemám na to, abych uživil spotřebu 8 litrů/100km - neříkám ale, že všechny 2T spotřebují tolik. Tak pro mě vypadly motorky jako třeba Cagiva Mito, Aprilia RS125 nebo Honda NSR125. Mojí další podmínkou byla nějaká silnička, resp. supersport nebo naháč. To už se můj výběr zúžil na CBR125 a YZF-R125, a jelikož do 25000 jsem žádné YZF neseznámí a nenašel, došel jsem k závěru.

Jela, jede a doufám, že ještě pojede moc pěkně, i přesto, že jsem ji koupil s nájezdem 69500km.. Mám jí asi týden, před dvěma dny jsem překročil 70000km :D Jezdí skoro zadarmo, za těch 600 kilometrů jsem tankoval jen 3x, a nikdy plnou. Jen jsem teda jednou za tu dobu doléval převoďák, asi 40ml, víc to nebylo.. S tím nájezdem jsem s nějakou spotřebou oleje samozřejmě počítal, a překvapilo mě, že bere tak málo. Četl jsem i recenze, a lidem prý sotva jezdí na 6. stupeň, já na 6 jedu i do kopce v pohodě.. Nevím, možná je to úpravami předešlých 4 majitelů, nebo jsem prostě lehký jezdec...

Nejlépe se asi cítí ve městě, kde se dostanu na 50 dost rychle a jelikož je CBR malé, zajedu kamkoliv. Mimo město už je to jiné, tam už s okolním provozem někdy nestíhám. Jo, kdybych ji hnal, možná by se dalo, ale nemám tu potřebu. U mě je nejvyšší rychlost někde kolem 115km/h. Ovladatelnost perfektní, nejspíš díky uzoučkým gumám. Do úložného prostoru nemám problém dat krabičku se žárovkami, mobil, klíče, peněženku, doklady, lékárničku a nějaké to nářadí dohromady, takže celkem fajn. Každopádně někam do zahraničí nebo na delší cestu bych nejel, po 30 až 40 km začínají bolet záda, ale to bude nejspíš tím, že je pro mě motorka menší.

Možná na ni vypadám se svou výškou pro někoho jako šašek, ale já jsem se svým výběrem moc spokojený :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PrigoX
PrigoX napsal 17.09.20 v 21:00

Fotky byly strašné, to souhlasím s “Kamil31” Takže opraveny.

Kamil31
Kamil31 napsal 15.09.20 v 22:28 9b.

Úplně si mi připomněl mě před 10 lety, jen jsem si vybral ten 2T NSR a litoval jsem, že jsem nevzal právě CBR 125. Sice jela kolem 150-160 a vypadala dospěle, ale všechny brigády padly na opravu. Takže přeju spoustu šťastných km bez poruch a nehod .
PS Snad umíš jezdit líp než fotíš . - 1B za ty fotky.

Více komentářů



TOPlist