Krásná, velká a pohodlná motorka s originálními kufry.
Motorka koupena od Westmoto
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: 19 přední kolo, obavy z Italské kvality, dostupnost servisu a náhradních dílů a je to trochu hubená koza
První dojmy - Barva na živo předčila dalece mé očekávání, dle mého se tato zelená povedla. Při prvním usednutí jsem utrpěl trochu šok, jak je vysoká, ale byl to pouze prvotní pocit, než si člověk zvykne a najde tu správnou polohu
Motorku bych doporučil pro - pro mě
Doplňky na motorce - -originál boční kufry i vnitřními taškami
-quickshifter s řazením nahoru i dolů
-padací rám SW Motech
-proužky na kola
-plexi z modelu SE
-exhaust MIVV
Recenze
Nový litrový Versys se mi líbil od začátku, ale nechtěl jsem SE verzi a normální varianta se mi zase nelíbila barva.
Moto mám týden, takže mám zatím najeto cca 800 Km a tento týden bych měl jít na první servis výměny oleje. Motor jsem zajížděl s maximálním citem, bylo to fajn, ale to nejhorší mám konečně za sebou.
Co se týče motoru, tak je to opravdu tak, jak se říká. Je to fakt medvěd. A ačkoliv Versys není nejlehčí, tak motor si s váhou hravě poradí. Zatím jsem poznal spíše spodní spektrum otáček, ale při poslední cestě už jsem jí trochu zkoušel a 200km/h je tam hned. Měl jsem možnost jí projet i na Mosteckém okruhu (lážo plážo), ale o to více jsem si užil při plynulosti zatáčky. Tím, že má Kawa široká řídítka, tak je do zatáček jako dělaná.
Parkování a manipulace je (pokud nezastavíte z kopce) úplně v pohodě. Tím, že má moto těžiště dole, tak například proti VFR 800 kterou jsem měl, je Kawa pocitově daleko lehčí.
Jinak při servisu bych měl obdržet i rychlořazení, tak uvidím. Přes zimu musím dát něco na ochranu, asi rám, ale to ukáže čas. Musí to trochu vypadat.
Co se týče cestování, tak už se těším na příští rok. Sedlo je fakt jako gauč, Někdo píše, že je to nepohodlné, ale byl jsem schopen jezdit na Traceru 900 1000km za den, tak na Kawě to bude jenom lepší.
Více napíšu až jí konečně trochu více protáhnu.
25.9.2020
První garanční výměna oleje, najeto 1100 Km. Instalace quickshifteru, úžasná věc a hlavně návyková. Konečně mám za sebou zajíždění a začínám jízdu užívat naplno. Původně jsem si chtěl na moto nechat původní štítek, ale opravdu přes něj nad 140 Km/hod fouká, takže objednán originální větrný štítek z modelu SE.
12.10.2020
Doplněn větrný štítek z modelu SE a rozdíl je obrovský. Vše na moto zatím šlape jak má, tak snad to vydrží. Konečně jsem jí také trochu více protáhl ve výších otáčkách, no a tady teda trochu zklamání. Nikdo píše, že to má dva motory, ale bohužel proti Traceru je to spíše takový líný medvídek. Jako jede to, ale je to opravdu na cestování, ta váha je tam cítit. Ale moto má zatím 1500 Km, tak doufám, že se to trochu zlepší.
11.5.2021
Letos jsem se zatím na ní nedostal, tak jsem jí dopřál aspoň nový výfuk a držák GPS.
27.9.2021
Tak šla do světa. Byla skvělá, ale na mě zatím moc usedlá, tak snad příště
Doufám, že se ukážeš poslední sobotu v říjnu na Mostech.
Ta zelená je vážně krásná. Mám stejné moto v bílé perleti. Užívej a jezdi. ??
Já ji viděl na výstavě a byla famózní škoda že nedovolil sednout. Hodně šťastných km
Krásná mašina, dvakrát jsem se na ní svezl. Při jízdě ve dvou trochu chybí výkon oproti Banditu. Ale to pohodlí,ovladatelnost, ochrana před větrem, řazení a perfektní brzdy ,to všechno vynahradí. Na jaře do ní asi půjdu taky.Ať ti dobře slouží a bez nehod!