Naprostá pohoda, spojuje světy skútrů i motorek. Úvodní fotka je vskutku úvodní, hned po naložení v Udine :)
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - První dojmy po téměř 25-ti leté pauze v jedné stopě - kurňa, to je těžký, velký a výkonný. Což je proti ČZ 175 docela pochopitelné :) Aha, tuhle potvoru vážící 240 kg asi na hlavní stojan jen jednou rukou asi nedám... Negativa - první, čeho jsem si všiml, bylo nepadnoucí sedlo - po 1,5 hodině jízdy jsem musel zastavit a nechat spodní partie trochu odpočinout - už vyřešeno - viz Instalované doplňky. Ve dvou by předku neuškodila zdvojená kotoučová brzda.
Motorku bych doporučil pro - Někomu, kdo přežije absenci řadičky na levačce (noze) a sžije se s DCT automatem, případně se naučí "šaltovat" levým ukazováčkem a palcem.
Doplňky na motorce - výfuk Akrapovic coby origo Honda díl - měl již předchozí majitel
origo Honda 45l top-case - měl již předchozí majitel
Bruudt Windscreen Adjuster z www.bruudt.de
Interphone motocrab z www.motovsem.cz
Univerzální přídavný deflektor plexi Standard z www.motovsem.cz
sedlo SHAD SHH0I740C z Amazon.de (dorazilo během 24 hodin)
Recenze
1) V Praze jezdit autem (když už tam pracovné musím) je za trest. A když už člověk někam dojede, tak nezaparkuje. Takže volba je jasná - jedna stopa.
2) Když město, tak první volbou je u většiny lidí skútr. No jo, ale já mám vlastně z mládí rovnou A. Tak co s tím, skútr nebo motorku? Co když s tím budu chtít dojet i za rodiči nebo na chatu? No a pak jsem objevil Integru. X-ADV je na mne moc malé, Integra je mohutnější a nebudu na ní vypadat jako když sedím na dětské hračce.
Jelikož jsem zatím nenajel skoro nic (nějaké 2.000 km nepočítám), tak doplním později.
Měl jsem 700 Integru a bylo to fajn poježdění. Přeju vždy plnou nádrž
Ať slouží
Skvělá volba
parádní. Jen nechápu, jak se na to vlezeš. Já se 196 cm jsem se tam neposkládal. Přeji hodně krásných zážitků.