Malaguti Madison 250 (2001)

Vlastník skodovak
Vloženo 13.9.2020
Aktualizováno 13.9.2020
Zobrazeno 952x

První dovolená 2020

Vloženo: 17.09.2020, Uskutečněno: 22.06.2020, Stav tachometru: 28204 km, Zhlédnuto: 25x

Plánovaná dovolená s partou se letos povedla. Vyráželi jsme s plánem dojet na Duklu a projet trochu Slovensko. Jeden kolega však dostal dovolenou až od druhého dne, a než nás dohnal, už byl plán pozměněn - otevřeli hranice Slovinska!

Trasa z Plzně přes Vysočinu do Bratislavy, kde jsme rozložili stany u mojí mamky na zahradě, nacpali se bryndzovýma haluškama se slaninkou, a vegetili do druhého dne.
Druhý den jsme si udělali výlet po Bratislavě, a později odpoledne směr Maďarsko. Tam se měl připojit kolega, proto jsme zakempili co nejblíž hranicím s Rakouskem (přesně 475m) u vesnice Ágfalva. Flaška vína, flaška rumu, a navigování kolegy po telefonu kudy kam přes Víděň a kudy od Vídně (což vzhledem k tomu, že krom tlačítkové Nokie neměl ani kompas, natož mapu či navigaci byla zábava, která s přestávkama na spaní trvala do 6. ráno druhého dne).
Třetí den ráno jsme tedy byli komplet, a deficit spánku jsme doháněli až skoro do 10. hodin. Následně cesta do vesnice na kranní kávu, při které jsme měli naštěstí jednu jedinou lehkou nehodičku - kamarádovi z neznámého důvodu při brždění do křižovatky v malé rychlosti jaksi ujelo jeho Piaggio po asflatu a trošku se klouzali. Krom ulomeného zrcátka, které obdrželo vrstvu tejpy naštěstí nic vážného. Následovala zmíněná káva, a davaj směr Balaton. Po cestě ještě perfektní obídek v restauraci, kuře na paprice s haluškama (mňam!) a pak hledání místa na spaní u Balatonu. Nakonec zvítězil kemp, kde za velmi slušný peníz bylo naprosto perfektně.
Čtvrtý den jsme nakonec píchli do mapy a trefili Hevíz, a opravdu to stálo za to. Tři hodiny v horké vodě byly super. Následovalo zdržení, neb kolegovi nabíjená powerbanka ve skútru během koupání vycucala baterku. Inu poradili jsme si, a nakonec zakempili jen nedaleko.
Den pátý jsme to vzali směr Slovinsko, a když už, tak šup rovnou do Chorvatska, cíl jezera u Čakovce. Tam jsme rozložili stany u neobydlené rybářské chaty, a užívali si.
Den šestý jsme naznali, že chvíle návratu do práce se blíží, a dovolené jsme si vzali málo, tak jsme otočili, a přes Slovinsko, Maďarsko a Rakousko jsme dosvištěli až ke Znojmu.
Den sedmý, už byl jen o cestě domu se zastávkou na koupání v kempu nedaleko Telče. Dovolená vrámci možností perfektní, a skútr se celkem dobře osvědčil. Sice jsem dva krát doléval olej, ale svezení parádní.