renocar_zari



PROFIL MOTORKY

Malaguti Madison 250 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník skodovak
Vloženo 13.9.2020
Aktualizováno 13.9.2020
Zobrazeno 262x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Pizza, špagety, kvalitní káva, Malaguti Madison, prostě itálie!!

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Při prohlížení inzerátů a pokukování po skútru na cestování jsem narazil na ten design... čisté tvary, tlamička, prostě láska na první pohled. Musel jej mám o dva roky později a v jiné kubatuře i barvě. Ale nelituji, pouze barva časem asi přijde změnit, na černé nevyniká to, co je na dizajnu nejhezčí.

Motorku bych doporučil pro - Bláznům, kteří nevyhledávají velký výkon a velkou rychlost, ale vyhledávají rozumnou spotřebu, italský design, pohodlí, a stroj do kterého se každých 1000km vejde dolejt nějaký olej.

Doplňky na motorce - Překopávka elektriky, doplněn origo zadní nosič s opěrkou, a jelikož zatím nemám kufr, tak alespoň dřvěný stoleček

Recenze

Po koupi proveden výplach chladícího systému, nové válečky variátoru, nová vodítka variátoru, řemen, nové zadní tlumiče (staré byly totál KO), rozborka, vyčištění a dolití předních tlumičů, nové pneu a především nový karburátor. Starý byl prostě starý, gumičky ztvrdlé, a navíc prasklý držáček plováku. Nový karburátor byl jasná volba.
Po prvních 2000km se mi trochu upekla spínací skříňka, někdo kdysi dal místo správných žárovek 35W v předním světle klasické H4, a tento proud už spínačka prostě nedala. Provedena oprava a úprava elektriky, doplnění relé, a jezdíme dál.

Za rok 2020 od dubna do teď (13.9.2020) najeto bez pár kilometrů 10 000km, navštíveno Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Polsko, plus cesty do práce a z práce, a nějaké výlety. V zimě očekávám rozborku motoru a pořešení některých drobností, třeba spotřeba oleje. Celkem by mne zajímalo, kolik to má reálně najeto, při koupi bylo na tachometru cca 24 500km, ale zda to bylo úspěšně stočeno nebo jen přejeto pětimístné počítadlo znovu, to nevim. Oleje papá celkem dost, zejmána při dlouhodobé jízdě těsně pod hranicí potenciálu. Při ježdění do práce přes město si bere 2,5-3,0 deci oleje na 1000km. Výměna oleje je po 3000km, neb motor nedisponuje filtrem.

Po druhé dovolené jsem vyměnil variátor i polořemenici za komplet nový, už bylo to ojetí fakt znatelné, a nemožnost přesahnout na dálnici 110km/h kvůli omezovači motoru ukázala jasně na sjetý varec. Spojka už také nemá moc obložení, ale ještě chvilku vydrží, pak bude nová.

Podvozek po popsaných opravách velmi příjemný, a vyhovuje mi. Neplánuji v nejbližší době měnit stroj. Motor naprosto dostačující pro člověka jako já, který potřebuje stroj nenáročný, dostatečně výkonný pro jízdu po okreskách, silnicích první třídy, a tu a tam rychlostkách. Stroj na cestování, kam pod sedačku nacpu dostatek věcí a v dešti mám nohy v suchu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bimbam
Bimbam napsal 16.09.20 v 11:51 5b.

Hmm, ale to není motorka ... to je skutr

ingott
ingott napsal 14.09.20 v 17:41 10b.

10tis. km za sezónu na skůtru - to jsi opravdový cestovatel. Klobouk dolů a 10b

Myschan
Myschan napsal 14.09.20 v 14:09 10b.

Hezká recenze, posílám 10

Milan1963
Milan1963 napsal 13.09.20 v 18:44 10b.

Více komentářů



TOPlist