renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 500R (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník josefíno
Vloženo 10.9.2020
Aktualizováno 11.10.2021
Zobrazeno 2 100x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SennaAyrton
SennaAyrton napsal 23.07.23 v 22:59

Tak s tím já nějak nemám problém, ted momentálně jezdím na 300cc skutru a jde to. Ten provoz a zničené silnice jsou čím dál horší takže litrové motorky jaksi ztratili svůj smysl a kouzlo.
Chtěl bych na cbr500 i sem tam nějaké to menší cestování, sice na to jsou vhodnější motorky jako cb500x nebo NC 750 ,ale motorka se mi musí líbit a nehodlám jít cestou 90% uživatelů kteří kupují cestovní endura a jiné crossovery.
R7 je o dost dražší, cp2 motor jsem měl v mt07, nějak mě nebavil.

josefíno
josefíno napsal 21.07.23 v 08:47

Díky všem. To SennaAyrton: přeju hezkou zábavu . Nejtěžší je při takovém přechodu překalibrovat hlavu na jiná měřítka ve výkonu a rychlosti motorky, chce to takový restart mozku , já to dělám tak, že CBR nepoměřuju se stíhačkama na kterých jsem jezdil teď ke konci, ale spíš s plátěným dvouplošníkem Jawa 350, na kterým jsem kdysi začínal, v tu chvíli Honda působí jako splněný sen . Možná lepší na takový přechod by mohla být Yama R7, přeci jen víc výkonu a hlavně už hotový podvozek, který nepotřebuje upgrade, aby fungoval. Nicméně i u toho vylepšování tý motorky se lze taky královsky bavit...

SennaAyrton
SennaAyrton napsal 21.07.23 v 05:56 10b.

SennaAyrton
SennaAyrton napsal 21.07.23 v 05:55

Taky o ni uvažuji po všech těch litrech

libac22
libac22 napsal 13.03.23 v 20:35 10b.

Pěkně si jí vodíš Moc pěkná

Mmm
Mmm napsal 18.02.23 v 13:38 10b.

Máme ji taky a já to zjistil též asi to bude věkem

josefíno
josefíno napsal 15.10.20 v 17:13

ventil89, díky moc. Kdysi jsem si myslel, že dobrá motorka = hodně koní. Kupodivu jsem ty doby přežil a časem jsem přišel na to, že kvalitu motorky a svezení motor určuje max. z 50-ti %, druhých 50 je podvozek. A i když jsem skrz naskrz heterosexuál, myslím si, že kvalita motoru nemá přímou souvislost s množstvím koní nebo válců . A nejlepší podvozek je laditelný podvozek, fabriky to nastavení často dobře netrefí (nehledě na případy, kdy se na to vykašlou úplně), navíc každý jinak váží a má jiný styl jízdy (nebo zrovna náladu ten den). No a za vlažně brzdící novou motorku v dnešní době bych rovnou někoho fackoval. Nezáleží totiž příliš na provedení třmene, jestli je plovoucí nebo pevný, počtu pístků nebo jestli je nebo není třmen uchycený radiálně nebo jaké kouzelné slovíčko je na něm vyražené, to je hlavně marketing. Důležitá je jen matematika a fyzika - průměr kotouče, poměr velikosti pístu v páce a pístkú v brzdiči a velikosti "páky" na brzdové páce. Jestli tohle nedovedou ve fabrice spočítat, je to zarážející.

ventil89
ventil89 napsal 14.10.20 v 17:40 10b.

Konečně někdo kdo se zabývá podvozkem a jak tu hmotu ubrzdit a zvládnout. Kolik to má koní je dobrý tak akorát do putiky ke krasohledu. Za mě velký

Motofighter
Motofighter napsal 17.09.20 v 23:00 8b.

Jinak radeji investuj do testosteronu a uvidis vse trochu jinak . Jinak moto zajimave, upravy zrejme nutne ...

josefíno
josefíno napsal 17.09.20 v 20:36

Máš samozřejmě pravdu, ekonomicky je to nesmysl. Jenže mým cílem nebylo ušetřit bankovky, ale postavit si super půllitra podle standartů, na jaké jsem byl zvyklý z velkých motorek a prolomit to stigma motorky pro začátečníky. Když ji minulý rok tak pěkně přepracovali, řekl jsem si, že by ji měl někdo vzít a dotáhnout to do konce . Trochu výzva, hodně zábava.

Gahan37
Gahan37 napsal 17.09.20 v 18:47 10b.

Ne že bych ten projekt nechápal, ale nemělo spis smysl koupit cbr650f ?
Jinak plných 10b za úpravy, dělat si radost je prostě potřeba...

jáwkastroj
jáwkastroj napsal 17.09.20 v 10:14 10b.

josefíno
josefíno napsal 14.09.20 v 12:27

Díky moc všem za fajn reakce. Jak si to tu pročítám, mám pocit, že s tím svým divným uvažováním tady možná nejsem úplně sám. Na "velký" motorce se prostě začíná něco dít až od 120-ti výš, ale na techhle malých potvorách je sranda už od nulových rychlostí, což je zase zpětně prospěšné pro konto i vlastní zdraví . Ale možná, jak jsem zmiňoval, člověk k stáru jen dětinští...

Matheo_
Matheo_ napsal 13.09.20 v 12:11 10b.

Potkali jsme se v Brne. Stroj je to krasny a majitel si s nim vyhral.

atilla3778
atilla3778 napsal 13.09.20 v 11:25 10b.

mySLAVE
mySLAVE napsal 13.09.20 v 09:33 10b.

souhlas úpravy super
Když jsem si koupil RC390 (po mašinách 750-1000ccm,dvouvály,ctyřvály) tak si každej z okolí ťukal na čelo, co jsem to proved, že jsem asi upadl na hlavičku.
To platilo do doby, než jsme poprve vyjeli na naši trasu v zatáčkách tyhle mini SS nemaj konkurenci

callowsick
callowsick napsal 10.09.20 v 21:27 10b.

chlape, ty mě bavíš už u NC jsem jen koukal a teď tohle

porschemen
porschemen napsal 10.09.20 v 20:07 10b.

Vše z Tvojí recenze podepisuju mám to stejně.Taky jsem přemýšlelo CBR 500 ale nakonec byla dobrá koupě mojí Ninji300.Tobě 10 motce 10b

Brukev
Brukev napsal 10.09.20 v 19:33 10b.

No s tím se nedá než souhlasit

Desmik2
Desmik2 napsal 10.09.20 v 18:13 10b.



TOPlist