Skvělá na vyjížďky "kolem komína" a přechody na střední OFFRoad, proto jsem zvolil právě tento stroj, pro menší zátěž spojky jsem zvolil převod 14/47 (5.st 80km/h 4000ot.) tahle varianta sice není na delší přejezdy, ale silnice 3.tříd zvládá dokonale.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: Na mojí postavu byla nízka, proto jsem zvolil alternativu tohoto modelu ...
První dojmy - Ovladatelnost jak na silnici, tak v terénu až překvapivě dobrá. Je to jednobuch, takže vybrace jsou na místě při delších přejezdech, v terénu je to zanedbatelný, spíše si všímáte duležitějších okolností pro svoji i strojní bezpečnost. Hodně mi baví s ní řádit po cestách okolo lesů, polí, luk a semtam jí vytahnout do lomu na něco náročnějšího.
Motorku bych doporučil pro - Určitě NE pro úplný začátečníky, pokud má člověk něco odježděno byť jen na skůtrech či nějakých slabších dvoutaktech, tak se toho určitě nemusí bát, po pár hodinách si na ní zvykne.
Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti, padáky, centrální stojan - (není na fotkách)
Recenze
Vypadá dospěle, ale hlavní důvod je samozřejmě moje výška postavy a následné nějaké pohodlí na cestách. Na šotolině nebo v blátě stejně jedete ve stupačkách, je z toho lepší požitek, lepší stabilita a ještě více se kocháte okolím. Nepočítám s tím, že bych jel s touto převodou variantou někam dál mimo ČR, proto nedokážu ohodnotit jak se s ní cestuje. S motorem jsem spokojenej, je to ještě poctivej ROTAX. Brzdy a podvozek byl snad i konstruován na cesty horší kvality, ne nadarmo mu říkají Dakar. Spotřeba : silnice 3,5l/100km a terén cca 5l/100km. Zatím bez vážnějších poruch, co by si člověk neopravil doma sám.