renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kasinak
Vloženo 5.9.2020
Aktualizováno 6.6.2021
Zobrazeno 3 652x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co napsat... Za mě prostě dokonalá motorka.. Technika, design... Milionkrát popsáno v různých recenzích...

Více fotografii

Motorka koupena od Valenter Praha

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple RS: Aprilka za stejnou cenu více muziky a prostě se mi víc líbí.. :)

První dojmy - Ergonomie super, ovladače na svém místě, posaz sportovní ale žádná vražda ala nový fireblade (nemusím z motorky slézat s dopomocí 3 dalších osob). Naopak ovládací joystick do menu je takovej "bazmek", že je to až neuvěřitelné, co dokážou z fabriky vypustit do provozu... Na druhou stanu, asi jediná slabina..

Motorku bych doporučil pro - Hlava na svém místě a ideálně s obsahem mozku + citlivá pravá ruka

Doplňky na motorce - Zatím nic

Recenze

Předchozí motorka byla ze stáje Ducati, takže původní plán byl jasný.. Nová V2 a nic jiného.. Pak jsem ale měl možnost se svézt na nové Ducati Streetfighter S a byl to zážitek, který mě přesvědčil, že prostě nutně potřebuju "naháče" s výkonem nad 150 koní.. :) :) :) Takže V2 šla pro tuto chvíli stranou.
(mezi námi, plnej plyn jsem na tom streetovi fakt nedal, ale i tak to stačilo abych měl jasno co nutně potřebuju)
Vzhledem k ceně Ducny jsem vybíral mezi Speedem a Tuonem. Což znamenalo spoustu bezesných nocí, protože obě moto jsou super.
Nakonec jsem zvolil opět Itálii ( i po konzultaci s místním Tuonistem s nickem "pycha" - dík!). A zatím teda fakt nelituju..
Zajíždění je sice mega oser, ale max 7000 ot./min není zas tak hroznej limit. Na 6-ku to peláší lehce přes 150 Km/h, což na kroutivé liberecké okresky bohatě stačí.. Aktuálně najeto 800 Km (za týden) a v zajížděcím režimu, takže moc zkušeností zatím není, ale ten podvozek a brzdy - to je prostě něco nepopsatelného! Nedokážu popsat jaký je rozdíl mezi Factory a RR verzí, ale nastavení podvozku u Factorky je geniálně jednoduché a hlavně super funkční, stačí pohled na zrcátko a motorka se sama složí bez protestů do zatáčky a chová se v ní tak suveréně, že je to až neskutečné.. A brzdy to samé, jedním prstem, perfektně dávkovatelné - prostě super!
Motor je zatím lehce "přidušen" zajížděcím režimem, ale i tak je ten výkon pod zadkem prostě cítit. Jsem zvědavej, jak se to změní po prvním servisu.
Dneska jsem zkusil namontovat sedlo spolujezdce a opravdu to není na turistiku ve dvou :) Ale kvůli turistice ve dvou si Tuono asi nikdo nekupuje.
Kdybych manželku donutil si na to sednout a jet se mnou na "výlet", měl bych to na talíři asi hodně dlouho... Takže stupačky spolu se sedlem spolujezdce asi navždy zůstanou v krabici...
Sečteno podtrženo - mám co jsem si vysnil a doufám, že moje nadšení bude přetrvávat.. Rozhodně nemám v plánu během příštích pár let změnu... :)

BTW, to zpracování detailů... To mají makaróni fakt zmáknutý... Sice kravinky, ale ďábel se skrývá v detailu (všeobecná pravda) a v případě Tuona i v motoru... :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RealDeal
RealDeal napsal 12.01.23 v 14:31 10b.

Nádherná a ten Sc project hmmmm

sorbon81
sorbon81 napsal 05.11.22 v 00:02 10b.

Toncek
Toncek napsal 20.12.21 v 09:49 10b.

Jasných 10

Kasinak
Kasinak napsal 17.03.21 v 22:58

@bruttopyr Dík, jo, max spokojenost, a už se nemůžu dočkat až začne sezóna.. Aktuálně objednána homologovaná roura od SC project, tak jsem zvědavej.. Btw, tvůj fároš (sc28) je pro změnu zase moje tajná láska.. Nebo GSXR z té doby.

bruttopyr
bruttopyr napsal 16.03.21 v 23:51 10b.

Tuono je moje tajná láska (a hned po XSR mi hupsne do garáže) a v téhle barevné kombinaci je úplně k sežrání!
Věřím, že tě baví na každém ujetém metru!

Více komentářů



TOPlist