Co napsat... Za mě prostě dokonalá motorka.. Technika, design... Milionkrát popsáno v různých recenzích...
Motorka koupena od Valenter Praha
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple RS: Aprilka za stejnou cenu více muziky a prostě se mi víc líbí.. :)
První dojmy - Ergonomie super, ovladače na svém místě, posaz sportovní ale žádná vražda ala nový fireblade (nemusím z motorky slézat s dopomocí 3 dalších osob). Naopak ovládací joystick do menu je takovej "bazmek", že je to až neuvěřitelné, co dokážou z fabriky vypustit do provozu... Na druhou stanu, asi jediná slabina..
Motorku bych doporučil pro - Hlava na svém místě a ideálně s obsahem mozku + citlivá pravá ruka
Doplňky na motorce - Zatím nic
Recenze
Předchozí motorka byla ze stáje Ducati, takže původní plán byl jasný.. Nová V2 a nic jiného.. Pak jsem ale měl možnost se svézt na nové Ducati Streetfighter S a byl to zážitek, který mě přesvědčil, že prostě nutně potřebuju "naháče" s výkonem nad 150 koní.. :) :) :) Takže V2 šla pro tuto chvíli stranou.
(mezi námi, plnej plyn jsem na tom streetovi fakt nedal, ale i tak to stačilo abych měl jasno co nutně potřebuju)
Vzhledem k ceně Ducny jsem vybíral mezi Speedem a Tuonem. Což znamenalo spoustu bezesných nocí, protože obě moto jsou super.
Nakonec jsem zvolil opět Itálii ( i po konzultaci s místním Tuonistem s nickem "pycha" - dík!). A zatím teda fakt nelituju..
Zajíždění je sice mega oser, ale max 7000 ot./min není zas tak hroznej limit. Na 6-ku to peláší lehce přes 150 Km/h, což na kroutivé liberecké okresky bohatě stačí.. Aktuálně najeto 800 Km (za týden) a v zajížděcím režimu, takže moc zkušeností zatím není, ale ten podvozek a brzdy - to je prostě něco nepopsatelného! Nedokážu popsat jaký je rozdíl mezi Factory a RR verzí, ale nastavení podvozku u Factorky je geniálně jednoduché a hlavně super funkční, stačí pohled na zrcátko a motorka se sama složí bez protestů do zatáčky a chová se v ní tak suveréně, že je to až neskutečné.. A brzdy to samé, jedním prstem, perfektně dávkovatelné - prostě super!
Motor je zatím lehce "přidušen" zajížděcím režimem, ale i tak je ten výkon pod zadkem prostě cítit. Jsem zvědavej, jak se to změní po prvním servisu.
Dneska jsem zkusil namontovat sedlo spolujezdce a opravdu to není na turistiku ve dvou :) Ale kvůli turistice ve dvou si Tuono asi nikdo nekupuje.
Kdybych manželku donutil si na to sednout a jet se mnou na "výlet", měl bych to na talíři asi hodně dlouho... Takže stupačky spolu se sedlem spolujezdce asi navždy zůstanou v krabici...
Sečteno podtrženo - mám co jsem si vysnil a doufám, že moje nadšení bude přetrvávat.. Rozhodně nemám v plánu během příštích pár let změnu... :)
BTW, to zpracování detailů... To mají makaróni fakt zmáknutý... Sice kravinky, ale ďábel se skrývá v detailu (všeobecná pravda) a v případě Tuona i v motoru... :)
Nádherná a ten Sc project hmmmm
Jasných 10
@bruttopyr Dík, jo, max spokojenost, a už se nemůžu dočkat až začne sezóna.. Aktuálně objednána homologovaná roura od SC project, tak jsem zvědavej.. Btw, tvůj fároš (sc28) je pro změnu zase moje tajná láska.. Nebo GSXR z té doby.
Tuono je moje tajná láska (a hned po XSR mi hupsne do garáže) a v téhle barevné kombinaci je úplně k sežrání!
Věřím, že tě baví na každém ujetém metru!