renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1000 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JamesM
Vloženo 27.8.2020
Aktualizováno 27.8.2020
Zobrazeno 2 010x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

přikoupeno + další plány

Vloženo: 22.09.2020, Uskutečněno: 19.09.2020, Stav tachometru: 31000 km, Zhlédnuto: 28x


Jako první držák na mobil, bez Waze nedám ani ránu.

Ze zadřené Multistrady:

- svody bez katalyzátoru, asi Termignoni. Bohužel prasklý úchyt (zavařeno za 200,-) a dost blbě se tam napasovávají, svod od zadního válce lehce drhne o kyvku, ještě to zkusím nějak posunout/upravit, ale moc se tomu nechce.
Je to nějaký blýskavější nerez než originál původní s katalyzátorem, samozřejmě jsou lehčí, co je zajímavé mají větší průměr trubek, a zahlé koleno od zadního válce s napojením na svod od předního válce vypadá pod motorem / vedle motoru nesrovnatelně lépe než ta původní bandaska s katalyzátorem. Jsem moc zvědavý, jak / jestli to ovlivní zvuk. Mám trochu obavy, co to udělá s reakcí na plyn, volnoběhem, bohatostí směsi atd. Airbox / filtr / řídící jednotku mám původní, a rád bych to tak zachoval. Orig. řídící jednotka by ale měla jít snadno tunit, tak to případně půjde doladit tam.

- Tlumič řízení vč. konstrukce Ducati Performance. Musí se sundat nádrž pro montáž, takže to asi nechám až na zimu, když budu řešit benzínový/vzduchový filtr a preventivně čistit klapky. Nemyslím si že by ho Multistrada nutně potřebovala, ale když jsem ho viděl, neodolal jsem, že.

- Víko airboxu, pokud bych někdy měl potřebu dělat experimenty typu KN filtr + otevřený airbox.

- Delší boční stojánek z novějšího roku výroby.

Otevřený karbonový kryt spojky a koncovky Arrow jsem získal už při koupi motorky, Arrow taky byly jedním z důvodů, proč jsem vzal zrovna tenhle kousek.
Další karbonové doplňky by se mi moc líbily, ale na rovinu funkční význam to má minimální, a levně se to sehnat nedá ani použité.
Teď mě čeká pořídit hlavní stojan na zadní kolo, žárovky hlavního světla Osram Nightbreaker, lepší chrániče do bundy + motokalhoty a blatník na kyvku před zadní tlumič.
Scottoiler, filtr na odvětrání motor. skříně (pro odpojení od airboxu), lepší sedlo, vyšší plexi, ty případné karbon doplňky, lepší páčky, blabla... to všechno bude muset počkat do neurčita, nechce se mi do toho vysypat hned milion, i kvůli pořizovací ceně / zůstatkové hodnotě.

Průběžný potřebný servis, údržba a drobné technické vylepšováky ani nezmiňuji.

Při obhlídce dalších 2 Multistrad jsem si potvrdil, že šedý vylézající silikon mezi kartery, víky motoru a mezi válci a kartery není důkaz toho, že v motoru někdy ryl, ale naopak toho, že neryl, protože to právě tak vyjelo z fabriky...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist