Velká motorka s oplastováním do tvaru skútru, s automatickou převodovkou, minimálním úložným prostorem.
Motorka koupena od inzerát
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Přesedl jsem na ní z Hondy PCX 125, takže proti malému lehkému skútříku byla najednou těžká a velice silná. Foukalo mi na hlavu a v přilbě to vytvářelo nepříjemný hluk.
Motorku bych doporučil pro - pro lenochy
Doplňky na motorce - Držák mobilu s bezdrátovým nabíjením, přešití sedla, plexi Faco, deflektor Puig, kufry SHAD 3P
Recenze
Vybral jsem si jí, protože mám rád automat, přitom mě lákaly vychvalované jízdní vlastnosti. Proti skútru se nekroutí, pěkně sedí a i v maximálních rychlostech cítím stabilitu. Spotřeba opravdu při pohodové jízdě okolo 3,5l.
Při jízdě se spolujezdcem občas při nechtěném vjetí do díry bouchnou přední dorazy. Nevím, zda je to i otázka nějakého nastavení. Každopádně nejraději má kvalitní povrch. Díry a hrboly pro ní nejsou. Ve městě v kolonách je výhoda její šířka - je poměrně štíhlá - pokud nenasadím boční kufry.
Na režim "D" má už okolo 60 rychlost 6, což možná šetří spotřebu, ale zní to dost pod otáčkami.
Pro pohodlí jsem objednal z Itálie nové plexi - vyšší o 11cm a také širší. Krásně kreje i ruce. Žel turbulence a hluk v přilbě zůstal. Proto další doplněk je malý deflektor, ale ani ten nezbaví hluku úplně.
Nechal jsem si přešít sedlo, nyní je mnohem měkčí a ani po delší jízdě netlačí.
Jsem spokojen a zatím bych neměnil.
Vypadá luxusně. Zajímal by mne detail - připevnění držáku na mobil a pak samozřejmě porovnání 2014 x 2018. Takže se zeptám - Sluštice vedle Sibřiny? :)
Máš krásnou barvu. Taky jsem o ní uvažoval, ale bohužel ta cena . Ale jinak samozřejmě za 10