Suzuki VL 1500 Intruder (1998)

Vlastník Segy65
Vloženo 26.8.2020
Aktualizováno 4.1.2022
Zobrazeno 831x

taková malá, krásná lokomotiva, splněný sen

Motorka koupena od soukr. osoba

Yamaha XVS 1100 DragStar: kardan, volnoběžka, drátěná kola

První dojmy - Do svých třiceti let jsem jezdil hodně na motorkách, pak 25 let pauza, rodina děti práce atd. a teď mám konečně čas. Zkoušel jsem na kamarádově hondě 1800VTX, ale ani po 200 km jsem si s ní nerozuměl. Pak jsem sedl na VLko a to byla uplně jiná motorka seděla mi v zatáčkách troch vyšší těžiště prostě super. Vezl jsem jí domů přes celou republiku ze Strakonic až do Nového Jičína 360 kilometrů, ale jel bych klidně i dál. Dnes mám najeto 2500 kilometrů a jsme spolu čím dál větší kámoši.

Motorku bych doporučil pro - Motorku doporučuji chlapovi okolo metráku a výšky 180 cm a více, který je vybouřený a chce si jízdu užít.

Doplňky na motorce - Na motorce mám padáky, předkopy, brašny, zadní kufr, opěrátko spolujezdce

Jak už jsem se zmiňoval výše vybral jsem si ji pro dobré recenze na foru, litá kola při mých 120kilech+manželka a váha mototky to těm drátům v kolech určitě nedělá dobře. Taky ten kardan u yamahy mně trochu děsil.
Dnes můžu řict, že to byla správná volba.
Je fakt, že motorka nemá nějak divoké brzdy, ale v mém věku už nejsem žádný divočák, ale ten zátah motoru je super. podvozek se nevlní, drží stopu, co se týká spolujezdce, manželka si nestěžuje. Vezl jsem známou co její manžel má yamahu draka1100 a ta tvrdila, že má na introšu daleko víc místa.
Co se týká poruch, vyměnil jsem regulátor dobíjení, dnes už vím, že se ty kabely musí zaletovat a ne to spojit tou paticí s konektorama. Po týdnu se roztavila.
Spotřeba mně trochu překvapila, tady píšou někteří okolo 5ti litrů já jezdím za 6,5 litru.
Rozhodl jsem se že v zimě nechám vyčistit a seřídit karburátory a ventily, pak se uvidí. Něco už jsme spolu projeli ale nejlepší je pro ní rovná cesta s táhlýma zatáčkama na takové ty vracečky už jsme si taky zvykli ale není to to pravé ořechové.
Samozřejmě taková ta silnice 4té třídy s různými výmoly a opravami není pro tento typ motorky ideální to je člověk vytřepaný jak startka.
Do terénu určitě ne, ve městě bez problémů dá se to i v koloně, pokud je dobrý spolujezdec je to v pohodě.
Zatím jezdíme s manželkou tak do vzdálenosti 50ti kilometrů, ale příští rok chceme vyrazit i se známými na dovolenou po krásách česka.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 17.05.23 v 09:08 10b.

Spotřeba není tak špatná, zvlášť, když nežere olej. Navíc sám píšeš, že něco vážíš. Mám jinou zkušenost s Kawou VN 15, ale to jsou proslulí labužníci. Teď vážím 56 kg aktuálně a bere si mrška skoro 7 litrů. Jenže já si limity nepouštím k tělu a kochám se a kochám. A liju olej. Tak si to užijte, ať vám slunce svítí. 10b.

dzej.pi
dzej.pi napsal 19.01.23 v 08:06 10b.

Krásnej mazlík. Ať slouží.

Puppkinss
Puppkinss napsal 17.01.23 v 18:08 10b.

Moc pěknej kousek

SlimM
SlimM napsal 07.09.20 v 13:14 10b.

Pěkná motorka.
Jen nevím, proč ne kardan?

Myschan
Myschan napsal 03.09.20 v 09:03 10b.