renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 300 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jv66
Vloženo 26.8.2020
Aktualizováno 28.8.2020
Zobrazeno 2 235x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Skútr tak akorát. Jede stejně dobře, jak vypadá.

Motorka koupena od FIRMA:PEMM Brno (Brno-Bohunice)

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Vše funguje a na svém místě, akorát ten zatracený klíček... Jelikož jsem ho kupoval nový, čekalo mě martyrium zajíždění - max.3500-4000 otáček,to je vážně zkouška nervů...

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co chtějí něco jiného než Honda PCX. Pro ty, co mají "Ačko". Pro ty, co nemají v garáží místo na AN650 Burgman. Pro ty, co už mají něco najeto a nemusí předjet vše, co se na silnici hýbe. Pro ty, které přesto potěší 20m náskok pro bkliknutí zelené na křižovatce před Audi A7.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti Yamaha a Topcase Yamaha. Není kam přidělat mobil či GPS, Yamaha nabízí hrazdičku, ale je to drahé a takové hamatné...

Recenze

Po FZS600 Fazer byl můj první skůtr ojetý Yamaha Xmax 250. Nebylo to špatné, dojíždění do práce na něm a po okolí se osvědčilo a tak jsem přešel na starší Piaggio X9 500 evo. Výkon super, pohodlí super, jen ty zrcátka s integrovaným blinkrem - hrůza (nové jedno 5000,-). X9 jsem loni na podzim položil (smyk na přední kolo) a zbyla z něho "noša trsátek". Pře zimu jsem se poléčil z lišeje a na jaře si dopřál Xmax 300. Srovnání s Piaggiem 500 - X max má podstatně lepší jízdní vlastnosti, přední vidle je tužší (dvoje brejle) a celý skútr je tužší. Posez je o poznání výš (až moc) a když dám obě nohy na zem (zas tak často ne), připadám si jako žirafa u napajedla. Xmax je užší než X9 - fouká na kolena. Brzdy má Xmax o moc lepší. i když 300 má vepředu jen jeden kotouč. Kufr je královský, nevím, zda nebyla blbost si kupovat topcase... Jo a ještě Xmax hoodně dobře svítí, o moc líp, než X9. Ale zase na druhé straně dálkové světlo je taková jenom sranda - klidně jedu se zapnutým a nikoho neoslňuju...
Vyhřívané hefty fungují, vzal jsem origo Yamaha - když je ráno kolem 10°C nebo při jízdě v dešti jsou fajn
Zkrátka porovnat Xmax s X9 500 je něco jako Fazera 600 s chopperem.
Mám najeto cca 2000, zadek po delších cestách (cca 300km) bolí stejně jako na každé motorce (ještě, že jsou ty benzinky, že?), žádné turbulence od štítku se nekonají. Pohodlná cestovní rychlost tak 110-120, pak už je to trápení. Předjíždět s rozmyslem, tolik výkonu jako na P X9 500 tu není.
Proplítání městem - nevidím zásadní rozdíl mezi oběma skútry, malý či velký, to je jedno, beztak nejširší je každá motorka přes zrcátka! To, co projedu s Xmaxem jsem projel s X9 taky. Ne, že bych z jízdy uprostřed kolon aut měl extra velký požitek (jedu jen když auta stojí), ale někdy to musí být.
Na ten bezkontaktní klíček už jsem si zvykl, ale ze začátku to byla maturita jak sviňa!
Palubka je plná údajů - displej je kupodivu dobře čitelný (bílá na černém pozadí), ale kromě hodin, teploty a najetých km nepotřebuju nic.
Spínač blinkrů je trošku jinde (níž) než na X9 ale to je věc zvyku.
Vrže mi sedlo - po dosednutí se ozve takové plastové vrznutí - dost blbě se to lokalizuje, potřeboval bych ještě jednoho na testy. Takže zatím jezdím a ignoruju to.
Poruchy, problémy - nic. Jen se děsím, až mi dojde v klíčku baterka. Musím se podívat na Youtube na ty čáry máry co dělat (nebo si koupím do kapsy náhradní).
Jo a ještě to nejdůležitější - celkem se mi líbí!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jincom
jincom napsal 06.02.21 v 14:26 10b.

Díky za užitečné info ;)

jv66
jv66 napsal 28.08.20 v 20:40

Máš pravdu Majku, uťukl jsem se při výběru motorky. Je to 300. Díky za upozornění!

Majk157
Majk157 napsal 28.08.20 v 14:53 8b.

Tak nevím o čem je řeč. V nadpisu 400, v textu 300?

Více komentářů



TOPlist