PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ethi
Vloženo 24.8.2020
Aktualizováno 24.10.2020
Zobrazeno 1 326x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, hravá, jednoduchá motorka s dostatečným výkonem a plně nastavitelným podvozkem co víc si přát :)

Více fotografii

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-07: Podvozek a motor nebyl dostačující
Yamaha MT-09: Vysoká cena, chtěl jsem verzi SP
Triumph Speed Triple R: Bral bych kdyby jsem jezdil ve dvou, samotnému mě stačí lehká šestka

První dojmy - Zkušební jízda u prodávajícího proběhla velmi rychle. Během pár kilometrů jsem dostal motorku pod ruku, ta váha a obratnost je neuvěřitelná a bylo jasné, že půjde domů...

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo má rozum :)

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Arrow, quickshifter, vyhřívané rukojeti, klín pod motor, větrný štítek, krovka, nádobky brzdových kapalin.

Recenze

Kdo nechce číst omáčku kolem tak tento odstavec přeskočte a dole se vyjádřím přímo k motorce.

Je to moje desátá motorka, předchozí R1 Big Bang se po narození dcerky jevilo jako velké riziko, jelikož na ni nešlo jet dvakrát pomalu. Co si budeme povídat je to závodní stroj a na našich silnicích ten výkon prostě člověk nevyužije. Byl jsem s ní i na okruhu a tam ta motorka má smysl. Jenže času a peněz není moc a jsem rád, že se projedu kolem komína, tak přišlo rozhodnutí najít něco slabšího, ale zábavnějšího. Čtyřválců jsem měl několik (Z800, gsx-R 750, ninja zx6r) a vím co od nich čekat, takže to šlo rovnou z výběru. Dvouválec ktm 990smt byl velmi zábavný a ve dvou měl výborné jízdní vlastnosti, ale jakmile jsem jel sám a zatopil tomu tak prostě se hlásila výška a motorka začala plavat.. I přes přitvrzení podvozku to nepomohlo tak šla z domu a došla právě R1. Hledání další motorky trvalo zhruba 4 měsíce. Věděl jsem, že to bude naháč, ale teď který?? První jsem měl v merku Mt07 a MT09. Tak jsem zajel do nejbližší prodejny Yamaha ve Zlíně. Projel se na Mt07 a zjistil, že sice motor má koule, ale brzo umře a podvozek vůbec nestíhá, takže jsem věděl, že tady cesta nevede. Na MT09 jsem se nesvezl, ale kdybych do ní šel tak určitě verze SP a ta byla mimo rodinný rozpočet.. Potom jsem viděl recenzi od Sukybiker na triumph street triple 675 R a zanechalo to ve mě hodně silnou stopu a mozek říkal tohle fakt chci. Už jen to, že jsem tříválec nikdy neměl a chtěl ho vždy zkusit. Začal jsem jsi číst recenze, koukat na videa a čím dál víc se utvrzoval, že ona bude ta další. Kamarád měl verzi bez R a domluvil jsem se na projížďce. 20 minut po okrese stačilo aby mě chytla, cítil jsem že podvozek má svoje limity takže určitě budu chtít verzi R. Vrátil jsem se domů a začal hledat ten pravý kousek. Nakonec se našel sice přes celou republiku, ale stálo to zato. V nejvyšší výbavě s Quickshifterem, laďak od Arrow a vyhřívané rukojeti, nájezd 14 tis, nebylo co řešit.

A teď k motorce samotné.

Nejdůležitější motor, tříválec o objemu 675 s výkonem 78kw na 180kg provozní váhy je neuvěřitelný tahoun. Téměř na jakoukoliv rychlost zatáhnete za plyn a prostě jedete. Táhne jak blbej až do omezovače. Převodovka další chvála, ještě jsem nezažil takovou ladnost jako tady u triumphu. Borci to tam vážně umí a kvalty tam krásně padají. Řazení s QS pro mě novinka, ale velice rychle jsem jsi zvykl a užívám jsi to. Když tam ty rychlosti naflákáte a dojedete do úseku plných zatáček motorka do nich padá jedna báseň, řeže zatáčky jak ostrý skalpel a od podvozku dostáváte plnou odezvu, tohle se jim fakt povedlo, průjezd zatáčkou jsi prostě užíváte s rohlíkem v puse :) pak je potřeba taky i brzdit, tady se dostáváme na přední radiální pumpu nisin, která funguje fantasticky, dávkování s naprostou přesností. No a jako třešnička na dortu je laďák od Arrow, který tam sedí jak prdel na hrnec. Jediný mínus je stojánek, nemá tu malou packu za kterou ho nohou vyklápíte takže ho hledám vždy pár sekund a je to hodně otravné, zkusím nějaký zlepšovák, jinak to má jen samé plusy

Pro mě je to opravdu univerzální stroj na pohodlnou cestu do práce, tak na vyčištění hlavy po ní a když člověk bude chtít tak na okruhu bude mít taky smysl.

Letos najeto přes 1000km a nemám slov, tří válec je prostě boží. Těším se na příští sezónu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ethi
Ethi napsal 31.08.20 v 11:19

Děkuji všem

PYTEL1
PYTEL1 napsal 31.08.20 v 10:03 10b.

countryf
countryf napsal 27.08.20 v 20:06 10b.

dobře Dejve. Hodně šťastných kilometrů a kolama dolů

tulish
tulish napsal 27.08.20 v 07:31 10b.

Přesně tak. Idealni stroj na blbnuti.

Paulano
Paulano napsal 24.08.20 v 10:04 10b.

Krasavice!

Více komentářů



TOPlist