Učaroval mě retro vzhled :) takové "moto" jsem nikdy neměl, tak proč ne. Je to taková libová záležitost
Motorka koupena od skůtrylevně.cz
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot Django: momentálně nebyl k mání za slušný peníz
První dojmy - první projížďka mé předváděčky naznačila pevný podvozek a slušný rozjezd, tlusté hefty a řízení pro prvňáčky :D jo umí zahnout lehce za roh, to pude. Brzdy top. Ochrana proti větru jen do oblasti kolen, ale přece to není skůtr na dálky...jak moc jsem se tehdy mýlil, teď na tom sedím skoro denně
Motorku bych doporučil pro - pro všechny co tomu fandí
Doplňky na motorce - chromový zadní nosič, nyní laďák Remus s homogolací
Recenze
Lambrettu nebude mít každý, je to taková moderní nostalgie, co se neokouká. Bude jich na cestách jako šafránu. Reakce se liší, mladí lidi na to čučí a že jako moc ee a nebo neví ale ta starší generace jen chválí. Po podrobné prohlídce je vidět, že je to celkem střední třída spíš prémiovka, nic co by pocházelo z východu a vypadalo jak drnčící plastový kelímek od jogurtu. Perfektní lakované plasty, slícované díly a hodně kovu Dávám za 1 dílenskému zpracování a krásným detailům. Mám momentálně najeto cca 2000 km za nějakých 5týdnů, baví mě to :D Motor není nějakej silák, ale těch 105 někdy tacho ukáže. Skútr se nejlíp cítí na krátké městské projížďky , ale já jako cestovatel a "sporťák" jí dávám hodně za uši. Zvládnu se na tom hrbit i 200km, sedlo je přes svoji malou výšku hodně pohodlné. Pokud záda bolí z toho "hajzlového" posedu, poposednu na sedlo spolujezdce a držím dál plnej. I při tomto stylu jízdy -furtplnej- se spotřeba pohybuje v rozmezí nepatrných 2,7-2,9 L/100 což si myslím je extrém úsporný. Jízda je pohodlná na pěkném asfaltu, ale pokud se objeví příčné ajiné nerovnosti celkem to kope, podvozek je dosti tuhý. Proto jsem řešil změkčení lehoučkým podfouknutím pneu z udáváných doporučených př. 1,75 atm na 1,6 a z. z 2,0atm na 1,9 krapet to pomohlo, ale podle mého mají jinak skvěle sedící Pirelli Angel scooter nějaké tuhé kostry :( nevím. Spotřeba oleje při tomto stylu zajíždění :) se vyšplhala na 1,2dcl na 1000km. Vystrašila mě kontrolka oleje, která se po této době objevila, ale šlo jen o informativní výstrahu kontroly. Další drobná výtka se jednala ohledně bočního levého stojánku, kterým jsem x krát škrtl při tlačení na pilu v levém náklonu. Nakonec jsem vyřešil odbroušením dorazu samotného tělesa stojánku. Co se týče užitných vlastností, tak místo pod sedlem sice vypadá veliké a vleze se zde hodně věcí, vytahovací kýbl je top, ale málokterá přilba do něj padne a to se bavím o jet-přilbách. Pro větší užitek jsem zakoupil stylový chromový zadní sklápěcí nosič a hodlám ještě posílit motor a zhutnit zvuk laděným výfukem od Remuse, který jakože jediný se k Lambrettce dodává..jeho cena je sice neadekvátně vysoká..ale láska je láska :)
Tyhle stroječky mají něco do sebe. Sám to na stará kolena poznávám. A ten Tvůj je neokoukaný, nevzpomínám si, že bych ho někde potkal. Tak ať slouží a mnoho radosti
tenhle skútr se mi fakt libi
Za mě, jako majitele Djanga, palec nahoru
Moc pěkný skútr, a zajímavá osobní recenze. Mi samotnému se skútr líbí, zvažoval jsem jej do města, akorát mi přijde škoda, že je oproti konkurenci neúsporný ve spotřebě paliva. Třeba s PCX či Vespou není problém jezdit okolo 2 litrů, zatímco Labretta spotrebuje spíše ke 3 litrům, jak jste i sám potvrdil. Pokud ale vychytají toto, bude to hodně konkurenceschopný stroj. Ať hlavně slouží bez nehod a poruch!
Pěkná recenze