Vlastník | Petr-RSV | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2020 | |
Aktualizováno | 15.8.2020 | |
Zobrazeno | 2 746x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
Vlastník | Petr-RSV | |
---|---|---|
Vloženo | 9.8.2020 | |
Aktualizováno | 15.8.2020 | |
Zobrazeno | 2 746x |
Nádherná motorka, taky mám to štěstí
V ČR jsem naposledy viděl NS400R ve vynikajícím stavu v showroomu
*nějakého* bikeservisu na Zlínsku na začátku roku 2014,
ale nebyla na prodej ... Každopádně to byl a je unikát
Věčná škoda, že Honda dělala tento *sladkej* bajk
pouze s motorem 400ccm - pravděpodobně proto,
že to byla v 80.letech nejvyšší kubatura pro japonské
veřejné komunikace a na export nebyla určena vůbec.
Šasi, t.j. jízdní vlastnosti, měla lepší než RD500YPVS
i RG500Gamma, ale s výkonem motoru 400ccm proti
nim v maximálce neměla šanci .
Nakonec co bych já měl dál povídat, když si na mojí
*bábě* r.v.1986 užívám od r.2008 ...
Tohle je hodně velkej styl! a koukám správně Halenkovice? :) Ať slouží, tohle je vážně úžasný kus motorky
Pecka
Díky moc za komenty, nečekal jsem, že se bude tak líbit . Je to přesně ten typ motorky, který když si kdokoliv zkusí, tak se vrátí s úsměvem od ucha k uchu Máme štěstí, že jsme dobu těchto motorek zažili a mohli je legálně prohánět po běžných silnicích... Už se to nikdy nevrátí. Nové stroje mají sice přebytek výkonu, ale jsou svázané hromadou elektroniky a různými eurosračkami, takže ve finále je zážitek z jízdy (a o to přeci jde) poloviční...
nádhera
Pecka.
Tak tohle je opravdová kráska. A velký respekt k tomu, co s ní umíš. Ať si spolu užijete ještě hromadu srandy!
parádní strojek. Zbožňuju dvoutakty.
Franky, jde vidět že se vyznáš, díky za doplnění zajímavých postřehů. Koncepce motoru sice není věrnou replikou motoru GP, ale zase na druhou stranu tento kus potvrzuje Hondí spolehlivost, jelikož se na tento motor nemuselo sáhnout a vše je původní i po tolika letech... Spotřeba je skutečně vysoká, na každodenní ježdění to není. Ale provětrat ji jednou za měsíc je potřeba a tak na spotřebě nesejde
Stroj jsem měl zájem koupit někdy v roce 1996.
Ovšem spotřeba byla neúnosná - oproti čtyřtaktům porovnatelných parametrů (např. CBR 600 F / 86-90,l ale také GPX, či GPZ, FZ, či FZR, GSXF (o GSXR ani nemluvě).
Komfort cestování ve dvou také nic moc.
Zajímavá konstrukce, kdy přívěra není na všech válcích!
Ostrý GP motor byl v té době zrcadlově otočený = a tak tento stroj je opravu pouze vzdáleným odzrcadlením skutečného stroje GP.
Hondovi zřejmě došlo, že finesy skutečného GP motoru nelze dát do oběhu - k dispozici světu a hlavně konkurenci.
Ovšem to nic nemění na tom, že i tento stroj je krásná fungující japonská konstrukční škola !
Také jeho umístění na předních příčkách dobového hodnocení motocyklu roku (myslím opakované dobové vítězství mezi motocykly s výkonem do 37kW a umístění v TOP pětce celkově = hovoří myslím dostatečně výmluvně!).
Jedná se také o počáteční stádium příchodu opravdu pěkně tvarovaných kapotáží (ústup od "nábytkového" kapotování (GPZ 900, GSXR750/85 atd.).
Dnes - v době téměř vyhynutí dvoutaktů je to stroj opravdu záviděni hodný .
Nádherný zvuk a v otáčkách ten ŘEV KAŽDOOTÁČKOVÝCH DVOUTAKTNÍCH KONÍ...tomu se máloco vyrovná.
Za mě jasná bodová desítka
krásná a po spáleném oleji vonící , 2T má své kouzlo. Je vidět, že si ji užíváš a o to jde nejvíce
No tak ta je parádní
je to bomba. tahle motorka neni pro každého, ale ty určitě víš proč ji máš...
Pěkný popis a motorka je to převelice zajímavá