Byl to skoro dětský sen. Takže jakmile byla k mání tak nebylo co řešit.
Motorka koupena od Soukromý prodejce
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - První dojmy byly smíšené. Mašina měla 15 let staré gumy a ještě podhuštěné. Takže svezení při koupi hrůza. Ale po výměně gum a nezbytného servisu po koupi se situace úplně změnila. Motor přede jako kotě. Stroj se vede úplně sám. Prostě nadšení.
Motorku bych doporučil pro - Je to motorka pro fajnšmekry. Vzhledem k tomu že jich bylo vyrobeno necelých 7000 kousků a skoro před 30. lety, není to stroj pro nějaký zbrklo který to vyválí v první zatáčce. Už to nikdy nedá dohromady. Díly nejsou.
Recenze
BMW K1 jsem si pořídil protože jsem ji vždycky chtěl. Je to legendární stroj, který na silnici neuvidíte. Takže když jsem ho chtěl vidět na živo, tak jsem si ho musel koupit.
Zatím mám stroj asi týden a najeto něco kolem 500 km. Takže těžko soudit. Na tachometru je 82000 km ale vše funguje jak má. Brzdy brzdí na cvrnk. Motorola se vede jako ochočená. Motor ( v podstatě z auta) přede jako kotě. Zatím jsem jel jen sólo. K motorce bylo kompletní příslušenství včetně textilních origo brašen které se montují na sedlo spolujezdce. Takže pro jednoho je místa dost i na cestování. Pro dva bohužel asi smůla. Není kam připevnit batožinu. To je asi zatím vše co mohu dodat. Zatím velké nadšení.
Ať si kdo chce, co chce říká... K1 je nádherná!
I po letech je to pořád UFO!
to je legenda co mi visela nad postelí...
Pár fotek ze zářijového výletu do Alp. Ten retro vzhled budil velkou pozornost. Hlavně u K kolegů.
Včera jsem si tohle stvoření dovezl z Rakouska. Původně jsem taky chtěl modrou, ale nakonec jsem rád, že mám červenou. Naživo to totiž vypadá líp než na fotkách. Tak snad se letos ještě trochu svezu...