Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 48000 |
Vstřikování paliva u všech FZ6 (od r.v. 2004)
Nezáludnost motorky.
Dobré jízdní vlastnosti.
Zátah motoru - od 3 000 do 11 000 prostě táhne dost a bez protestů.
Rozjede se i z volnoběžných otáček.
Dobré brzdy - i pro začátečníky, nemají přehnaný nástup.
Pohodlné pérování.
Rozumná ochrana proti větru - s vyšším plexi. Na kolena fouká trochu víc.
Slušná spotřeba.
Výborně svítí na potkávací světla - na mé motorce jsou zapojeny obě žárovky. Svítí najednou.
Centrální stojan standardem. Bez něj bych motorku nechtěl.
Blinkry mají výstražnou funkci - všechny blikají najednou. To je fajn pro děkování řidičům.
Přístrojový panel má funkci diagnostiky. Základní chyby vyčtete i bez dalších zařízení.
Panel ukazuje i vnější teplotu.
Prodejní cena - alespoň u ojetých kusů.
Sedlo mohlo být měkčí.
Vibrace, které se dají snést, ale jsou tam.
Hlučnější převodovka při brzdění motorem a řazení 1.
Při podřazování o víc rychlostí se občas vloudí 2 místo 1. Takže při rozjezdu moto chcípne. Vyřeší to ukazatel rychlosti.
Beowulf výfuky lépe zní okolo motorky než v přilbě. Ale to je problém mé levné přilby.
Cukavý projev motoru. Musí se jemně s plynem. A najít grif.
Motorka by mohla mít delší 4, 5 a 6 převod. Ale to mají asi všechny 600.
Slabý dosah dálkového světla.
Občas začínají brnět ruce při delší rovné cestě.
Přístrojový panel má malé kontrolky blinkrů, musí se na to pamatovat.
Nemá palubní počítač - jen teploměr.
Špatný přístup k akumulátoru. Musí se sejmout / odklopit nádrž.
Moje úpravy |
Návrat k originálu: Závažíčka na řidítka + gumové gripy. dB killery (vložky) do laděných výfuků. Vše v zájmu zvýšení komfortu, což úpravy splnily. Výměna zrcátek z FZS které byly málo široké na FZ1, ty už jsou široké až moc. Ale originál FZ6 stojí ranec. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.2 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Hliníkové výlisky spojené ocelovými šrouby |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím skoro žádné. Dotáhl jsem povolený startér a několikrát řetěz. Vyměnil žárovku, chladící kapalinu a olej a namazal lanko spojky. Ještě byl rozbitý spínač spojky na páčce. Vše svépomocí. V servisu byla motorka jen na výměnu sjeté přední gumy. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 350 km |
Obecné
Moje závady | Uvolněný startér, prasklá žárovka, rozbitý spojkový spínač. Zatuhlý spojkový kabel. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Chladivo jsem dal G12 růžová. Nikde jsem se ně dočetl jaká tam měla být. Po vypuštění původní jsem zjistil že byla žlutá. Olej jsem koupil normální syntetiku 10W40 pro motocykly. Olejový filtr. Spojkový spínač Yamaha / Suzuki. Kabel spojky jsem namazal motorovým olejem. |