PROFIL MOTORKY

Aprilia Shiver 900 (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jardusking
Vloženo 30.7.2020
Aktualizováno 30.7.2020
Zobrazeno 1 321x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Dva měsíce s Italkou

Vloženo: 13.10.2020, Uskutečněno: 13.10.2020, Stav tachometru: 3800 km, Zhlédnuto: 147x


S prvním deníkem jsem si dal na čas, ale po první euforii, kdy jsem se vypsal při představení Shivera se jen potvrdilo to, co jsem uvedl při koupi a za to jsem moc rád...
Nutné a nudné zajíždění už ukázalo potenciál a po první servise v 1000km jsem začal postupně chodit častěji za pásmo 6.500 otáček. Až cca ve 2.500km motor posunul vibrace do vyšších spekter otáček a ukázal druhý dech okolo hranice 6000 otáček, kdy sice nemá nahoře nějakou špičku, ale jede velmi potentně.

Trip k Dunaji
Po všem peripetiích jsem jel nakonec sám a musím říct, že jsem si to náležitě užil.
Cesta vedla přes Znojmo, Horn (AUT) do Kremže, kde jsem jel s několika zastávkama a vyhlídkama až do Greinu (doporučuji vyhlídku Gobelwarte)...


Z Greinu vedla cesta úžasnou silnicí č. 119 až do Třeboně, kde jsem si na náměstí dal kapra a druhý den pokračoval přes Hlubokou, Temelín, Jindřichův Hradec, Telč, Třebíč, Brno (návštěva Automotodromu) a přes Sloupsko (jeskyně) až domů do Olomouce...



Závěr sezony a potřebná údržba

Dal jsem samozřemě oblíbenou trasu - Bruntál, Rýmařov, Velké Losiny a Červenohorské sedlo. A musím říct, že gumy zatím ok.


Poslední vyjížďku jsem po cca 270km zakončil vylitím oleje a výměnou olejového filtru před zimou. Na moto jsem za 2 měsíce najel necelých 3800km. Vypouštěcí šroub s magnetem ukázal jisté nečistoty, ale to u nového motoru tak nějak očekávám. Proto jsem chtěl, aby byl olej na zimu vyměněn (lepší ochrana motoru nového oleje a hlavně se ten bordel nikde přes zimu neusadí).



No a poslední věc, proč ten deník vůbec píšu.
Na forech a to i tady jsou představy, že když chce člověk vyčistit pastorek a její okolí, musí okamžitě odvzdušňovat spojku a podobné nesmysly. Není tomu prostě tak. Dle servisního manuálu, který jsem získal se jen musí váleček zaaretovat, aby při nechtěném zmáčknutí spojky nevylezl a tím pádem nedošlo k úniku kapaliny, ale jinak nemá nikam co unikat. Pokud je váleček a gumičky v pořádku, je odmontování spojkového válce a vyčištění kolem rozety absolutně nenáročná operace. A ani byste nevěřili, co je tam toho bílýho sajrajtu, kterým výrobci obalují nové řetazy a těch drobných kamínků! No jsem rád, že je to pryč a vyčištěný. Pak jen namazat vazelínou mezikus, který tlačí na přítlačák, aby se gumička nedej bože nepřiskřípla a je to velmi jednoduchý úkon.



Jo a ještě bych zapomněl... Dopřál jsem Shiverovi ochranu chladiče a to hlavně, aby ty mušky a veškerej hmyz nezalézal tak do chladiče a taky to prostě dobře vypadá...



Tak ať je ta zima plná sněhu a pořádná a hlavně rychle uteče, abychom mohli stroje zas vytáhnout a pořádně sevřít mezi stehnama...

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Guga (20) napsal 14.10.2020 v 20:44

Dobře tý


Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist