renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bigmen_cz
Vloženo 29.7.2020
Aktualizováno 15.3.2021
Zobrazeno 1 062x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Suzuki DL 100 V-Strom - Velká motorka pro nenáročného velkého chlapa.

Motorka koupena od mimo motorkáři - Pán sice tvrdil a tvrdí, jak byla motorka servisovaná, doložit však nic nemohl. Myslím, že si hodně vymýšlel.

Výška jezdce: 196 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Ocelový rám oproti hliníkové slitině a tudíž větší hmotnost.

První dojmy - Samozřejmě, k motorce mám velký respekt. První jízda, pořádná, ještě neproběhla, začínám couráním "kolem komína". Je třeba si na ni zvyknout. Jede hezky, měl jsem trochu strach z "velkého" výkonu, ale spíše se potýkám s problémy s váhou při parkování apod.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že motorka je vhodná pro lidi 185-190 cm, co nemají potřebu létat přes 200. Vzhledem k mé postavě a stylu motorky jsou rychlosti nad 150 km/h dost nekomfortní. Ideální je cestovní rychlost do 120 km/h.

Doplňky na motorce - TOP Case Givi 46 l, turistické (vyšší) plexi, centrální stojan

Recenze

Jsem chlapisko 196 cm vysoké a téměř 120 kg vážící. Zároveň k mému věku a sociálnímu postavení nepředpokládám, že budu jančit "jako za mlada", proto postačuje starší stroj. Co se ostatního týče, zatím nemůžu moc psát o jízdních vlastnostech, protože jsem toho moc nenajel a nemám s čím srovnávat, pokud nepočítám Jawa 250 typ 353, kterou jsem měl dlouhá léta. Jak jsem psal výše, zatím k motorce mám velký respekt. Určitě je pohodlná.
Edit 12.10.2020
Se Stromkem jsem za 2 měsíce najel "kolem komína" 2000 km. Už jsem si na něj zvykl. Tedy, nemůžu říci, že ho umím plně ovládat, ale ty nejisté první kilometry jsou za námi. Koupil jsem deflektor na přední plexi a jízda byla hned příjemnější. Nicméně i přesto bych snesl ještě větší motorku a to jak v oblasti řidítek, tak od sedla na zem a vlastně i od sedla na stupačky a také zmíněné pexi. Zkoušel jsem účelové napůl pevněné cesty, ale tam motorka doma není vůbec. I když jsou tlumiče vpředu seřízené dobře na jízdu na běžných komunikacích, zdá se tady moc tvrdý. Rozhodně bych ji do terénu nedoporučil. Spíše na klidné cestování. Motor je nutné držet od 3500 ot/1 min., jinak se jedná o jeho trápení a ničení.
Teď mě čeká servis, jako brzdová kapalina v brzdách i spojce, chladící kapalina, svíčky, zadní desky a také přetěsnění tlumičů.
Edit 20.2.2021
Stromek je ze servisu konečně doma. Byla patálie s nádrží, kdy při kontrole palivového filtru byla zjištěná silná koroze. Prý na to některé typy Suzuki trpěly, včetně Stromu. Při odrezování se objevilo několik direk velkých jako špička špendlíku. Nicméně bylo nutno zaletovat. Nádrž zaslána na odbornou opravu do MotoKenny. Nádrž je zaletovaná stříbrem a vylitá KreemRotem. V rámci servisu jsou udělány i ventily, neboť podle mechanika na ně nikdo nesáhl.
Jízda při teplotě 15°C byla požitek. Nicméně od té doby stromek čeká v garáži na lepší počasí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 29.07.20 v 14:34 10b.

Více komentářů



TOPlist