Trialový traktor. Hravost, unikátnost.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki Van Van 125: Na silnici hravější než tw, menší offroad potenciál než tw, design
První dojmy - Prostě TéWo. Nedám z ruky. Malý hravý traktor. Pokud se člověk smíří s "výkonem" tak limitujícím faktorem je jezdec a semtam topspeed. Jeden člověk na takové motorce nahání ovce na poli ( opravdu - viděl jsem v okolí Neveklova),druhý se s ní snaží o trial ( já :D )
Motorku bych doporučil pro - Kdokoliv, kdo se spokojí s malou a pomalou motorkou.
Doplňky na motorce - Givi topcase- dovařovaná výstuha rámu, aby kufr nedržel jen na plastu, poladěný podvozek, pancéřovka na přední brzdu. Mám v plánu olejový chladič a možná větší kotouč dopředu.
Recenze
Seznámili jsme se při 26t km a aktuálně se blížíme dvaceti tisícovému výročí.
Origo podvozek je kočárek, hrozně měkký - pro lehčího jezdce, co po podvozku moc nechce by mohlo stačit. Viděl jsem, že zadní tlumič pasuje z kawy versys 650 07-16.
Motor je prostě 125ccm. Co by to po tom člověk mohl chtít? Necelých 9 poníků. Pro ameriku se vyráběla a stále vyrábí 200ccm, pak byla spešl edice pro Japonsko 225ccm. Většina motoru je stejná jako sr/xt/tt 125-225-250. Hlavní rozdíl je v mnohem víc vysunuté výstupní hřídeli pro pastorek.
Viděl jsem, že do rámu TW v anglii borec nacpal xs400 dvouválec - musel doupravit rám pod motorem. Od roku 2014 s tím tak jezdí, prý prochází anglickou STK. Prý jezdí do teď (2020)
Brzdy dostačující. Seřízená a nešišatá zadní bubnovka hodí zadek do smyku bezproblému. Přední kotoučovka po výměně původní hadice za pancéřovku staví motorku na přední bez pomoci.
Spotřeba mezi 2,5-3,8 l/100km
Úložný prostor pod pravým plastem sotva stačí na lékárničku, malý vercajk se nacpal pod sedlo.
Servis - jednoduchý motor. - jednobuch vzducháč. Běžný servis.
Cestování - záleží co člověk chce. Musí se smířit s ještě pohodlnou maximálkou 90km/h, běžnou pohodlnou rychlostí 75-80km/h.
Byl jsem s TW v Rumunsku po vlastní ose a uplně v pohodě - hltačovi kilometrů by to ale nestačilo.
Kdysi jsem ji měl a byla s ní velká sranda. Občas mi chybí
@Franky : Pro sraz TWček bych byl rozhodně pro! jenže já jsem od Brna.. Minulý týden jsem v Brně potkal prvního TéWaře, akorát jsem si blbec nevzal kontakt a tady jsem ho nenašel :/ vím jen že tw bylo oranžový s digitálnima budíkama :D
TW je prostě TW!
Když jí rozdráždím - už jsem z ní dostal 105km/h satelitních.
Vzducháč honěný v maximu samozřejmě bere nějaký olej. Jakmile se ozvou zvuky chrastění - nutno kontrolovat štelování vahadla = je třeba měnit (1000,-Kč). Jinak hrozí utržení ventilu a oprava je sakra drahá (vlastní zkušenost, díky které jsem nakoupil ještě jednu S tím souvisí velmi malé ventilové vůle. ...
Výkon mám v TP 12koní - není to žádný emoční šlágr, ale na 125ccm se 180 zadní pneumatikou...!
Také rozjezdy do prudkých kopců je třeba řešit s rozmyslem - ale na projetí trasy německého plynovodu na českém území se synem za zády = ideál. Oni to ti Germáni vedou hlava nehlava / chráněné území / nechráněné území (kam se zákona dbalý člověk jinak nikdy nedostane).
Je to skoro kultovní věc = a zrovna uvažuji udělat srazík TW-ček tady na západě. Vím tady nejméně o dalších 6-ti kouscích z toho 3 holky = a to už na svezení a pěkný pokec stačí .
Mě tato motorku strašně moc seděla podvozkově,ale ten výkon...to byl problém... Ať ti slouží
Skvely stroj a pomerne blbe se to shani Koukal jsem, ze uz Ani Suzuki sem nedovazi VanVan 200. Takovyma "raritama" uz to mezi novyma zachranuje jen Honda