Přesně to, co jsem potřeboval. Společně se Zuzanou pokryjou celou moji motorkářskou duši.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - První jízdu (70 km - zataženo, déšť a 10 stupňů) si vůbec nepamatuju, protože jsem byl asi ze stroje hodně v tranzu. Jen vím, že se mě z vedlejšího připojovacího pruhu pokusila překulit ženská v Oktávce (byla z toho ale vyděšenější než já).
Doplňky na motorce - Ještě ne, ale plánuju (materiál už mám):
- vyhřívané rukojeti
- přídavná světla
- 3 kulaté analogové budíky d=52 mm (digitální by byly na klasickém designu jak pěst na oko): teplota oleje, palivoměr a zařazená rychlost (to bude technicky nejnáročnější, ale bude to výzva).
Recenze
Je tichá a stále hezčí. Bydlí se mnou od loňského prosince. Rozvaluje se po celém dvoupokojovém bytě, vč. kuňské linky. Rám, kola a některé části už jsou zase v garáži. Motor, kardan, převodovka jsou opět v celku a čekají na převoz za rámem, karburátory, budíky je ještě třeba smontovat. Akci jsem časově hodně podcenil, ale neodfláknul. Každou součást toho stroje, každy vyměněný šroub, podložku, gufero, ložisko,... jsem držel v ruce několikrát. Už dávno vím, že Guzzina se stala neprodejnou. Buď se nepodaří ji ani nastartovat (to by nebylo tak zlé) nebo ji nastarutuju, ale za chvíli se ozve zarachtání a skřípot a ticho (to bude průser) a nebo na ni budu jezdit a nikomu ji neprodám. Guzzinu budu muset darovat.
Ta jak bublá? Určitě hodně potěší.