Rám bez kol a dvě velké řeznické bedny plné dílů, ovšem s platnými doklady. Aneb - proč si nepostavit motorku?
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Po dvou předchozích strojích slovenského typu SK (stavebnicové koncepce...) jsem nešel do neznámého. Půl roku práce, shánění chybějících dílů, šílení nad výrobou neopravitelného či nesehnatelného a motorka se rozjela na první dobrou.
Motorku bych doporučil pro - svou dceru Irenu, až si v létě 2024 udělá první řidičák. :-)
Doplňky na motorce - Zapalování VAPE. Pokud chci na motorce jezdit častěji, než 2x ročně někam na výstavu nebo na sraz, je to jasná volba.
Přední blatník typu Roadster. Ten je tam ovšem jen provizorně. Crossový mezi díly nebyl, takže až se někde nějaký narodí, určitě ho vyměním.
Spínačka z Pionýra v hrnci předního světla. Taky pouze na dobu určitou. Prostě jak se bude dařit shánět a dokupovat...
Recenze
Už na fotkách z knížky páně Metzkera se mi móóóc líbila modro-stříbrná kombinace. Červených nebo černých strojů je plná dílna, modrá se stříbrnou by ji docela hezky oživily. Asi mě pánbu vyslyšel, když mi přihrál rozebrané cosi, které mělo tyto barvy zapsané v živých papírech.
Oproti Trailu 90 s dlouhou přední vidlicí mi Crosska přijde ovladatelnější a lehčí. Skákat v těžkém terénu s ní stejně nehodlám. V zatáčkách sedí, jako zadní část těla na hrnci. Při rozjezdu má docela snahu stavět se na zadní, což na mě Trail obvykle nezkouší. Možná kvůli rozdílu ve váze přední vidlice?
krása
parádní práce
To se povedlo , spoustu hezkých chvil na Crossu přeji !
Křižáku pěknej kousek,musíme se spolu zase projet!
Dávám 20b.