PROFIL MOTORKY

Honda CB 500X (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sfv
Vloženo 19.7.2020
Aktualizováno 26.8.2020
Zobrazeno 805x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7

Popis motorky


Lehká ,obratná ,spolehlivá ,na denní ježdění.

Více fotografii

Motorka koupena od Motosalon Benešov - Domluva a koupě jako vždy bez problému.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Jízda snadná a zábavná ,výborná ovladatelnost hned jako doma.

Motorku bych doporučil pro - Koho baví jezdit na motorce v pohodě , zábavně a dlouho..

Doplňky na motorce - Kufr,blastry,stojan,proužky,prodloužení př.blatníku,plexi,botka stojanu,..

Recenze

Motorka na každý den ,která dělá co se po ní chce a neotravuje řidiče ,má malou spotřebu a je skvěle ovladatelná. Koupená na ježdění po nejzapadlejších točitých a rozbitých silničkách na Kokořínsku .Ano nejede ani jako Panigale V4 kterou jsem jel 190 na 2.rychlost a která smaží stehno od motoru,třese zrcátkama a k rozjezdu je třeba dlouho spojkovat ,to u CB nikdy nenajdete ..vše ostatní ano (např .výborný ovladatelný podvozek ,kvalitní motor,dobře dávkovatelné brzdy,dobře řadící převodovku,dig přístrojovku,ABS),ale za její cenu máte více jak 2 motorky CB, a ano je lepší jezdit s manželkou na každý na svojí motorce než v tandemu!

V 5000 tis zadrnčí stupačky cca 105 km/h na 6.rychlost .Špičková a snadná ovladatelnost opravdu jako kolo do zatáček nebo necestou k rybníku, otáčení a manipulace do garáže velmi snadná .
Odpružení bere pohodlně nerovnosti např.Kokořínsko mezi vesnicemi.
Spotřeba dlouhodobá 3,9 L dle PC ,ale který ukazuje o 0,5 L více .Dle dotankování plná -plná na 500 km je skutečná spotřeba 3,2 L/100km !
Dobře se ovládá ve stoje stupačkami ,řídítka má v lepší poloze než VFR800X ,např polňačka nebo max . lehký terén (na netu borci předělávají na drsný endura pak jen skoro motor zůstane).
Reakce na změnu zatížení je silnější než u KTM 1290SD GT
Znám větší objemy a dvouválce co mají lépe odladěno.
Převodovka kvalty 2. jede 95km/h na 5. rychlost 150 km/h
Základní plexi v horní polovině odvádí vzduch nad hrudník přímo na přilbu a do ramen. Možná zkusím vyšší ..?S vyšším plexi GIVI je ochrana podstatně lepší.
Nahoru je mnohdy lepší řadit bez spojky –bez cukání .Neutrál lze dát snadno kdykoliv i začátečník.
Podobně výborně a snadno ovladatelné v zatáčkách je např. BMW F900XR.
Na běžné jezdění je lepší než řada NC ,hmotnost ,otáčky-rozsah ,normální nádrž.
Ne vždy je to o koních ,výkonu a objemu.Vyzkoušejte !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pajapaja
pajapaja napsal 25.07.20 v 15:33 7b.

dobrá volba

Více komentářů



TOPlist