renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Estrella 250 (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jenniks
Vloženo 19.7.2020
Aktualizováno 19.7.2020
Zobrazeno 3 144x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásné jednoduché retro..jednodušší už to snad být nemůže!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - První dojem? Po těch letech s třistakilovým driftrem pod zadkem? :D Radost, lehkost, hravost..tomu teda říkám návrat ke kořenům!

Motorku bych doporučil pro - Pro moji ženu :) Krásně dosáhne na zem, ta menší kubatůra ji dá možnost se dostatečně rozjezdit a nasbírat zkušenosti a hlavně- svoji motorku musí jezdec milovat...a to se v tomto případě bezezbytku naplnilo! Pro začátek určitě komínovky a pomalu rozšiřovat perimetr..ale máme kamaráda, který na 250. Jawce obrážel Evropu..takže uvidíme!

Doplňky na motorce - Pochopitelně jsem za tu krátkou dobu i kutil, vymyslel a udělal jsem padací rám, v garáži se mi válely dvě už naohýbané nějaké madla ze šroťáku, ve finále jsem přidal na boky ještě vyměnitelné kluzáky z 5mm hliníkového profilu a celé to přikryl komaxit.
Jediná fest investice byla výměna původního hnusného plastového šneka za bosch retro klakson ! Hned to vypadá líp! Nastává čas hledání vhodných brašen, chtělo by to taky stylovku a k tomu vymakané držáky/nosiče..už mám něco v hlavě, ale to bude robota asi až na zimu. Jinak bych do vizáže Estrelly vůbec nezasahoval, i ten výfuk je super a zvuk příjemný..a když vypnu motor, ještě si na závěr srandovně jednou pukne z trubky!








Recenze

V podstatě Estrella neměla žádnou konkurenci! Z nostalgie jsem si na netu prohlížel nabídku motoobchodu, kde jsem si kupoval první motorku..a Hvězda mne okamžitě zaujala! Přemýšlel jsem, že toho svého mastodonta (Driftra) nebudu přece kočírovat věčně..stárne se a sil ubývá a tak by to chtělo mít něco lehčího v záloze! Naštěstí jsem zanedlouho měl s manželkou cestu kolem, tak jsem v Bylanech zastavil s tím, že si potřebuju jen něco prohlídnout. Nevěděla co mne tam přitáhlo! V obchodě stály mašiny ve čtyřech řadách..každý jsme se courali v jiné uličce a okukovali tu krásu! Jednak si myslím, že není škaredých motorek (napříč všemi styly), jednak tam prodejci mají motorky fakt vypucované, až srdce plesá! Najednou začala mávat, ať jdu za ní...a stála zrovna nad Estrellou! A pak řekla tu památnou větu, která dala události do pohybu!! Prý- Tak kvůli téhle motorce bych si i ten řidičák udělala!! Podotýkám, jako moje ledvinka měla za sebou už tisíce kilometrů a vlastní řidítka odmítala s tím, že ji to tak vyhovuje a nechce nic měnit! A pak přišel tenhle velký třesk! Samozřejmě mne potěšilo, že i v tomto máme stejný vkus..ale odjeli jsme a vypadalo to, že tahle láska vyšumí! Nevyšuměla.. :) Zhruba po týdnu jsme situaci začali znovu probírat a ukázalo se, že láska nejenže vydržela, ale nabyla na intenzitě! I přestože že jsem si už řekl, že v tomhle věku si nikdy na nic žádnou půjčku brát nebudu...vyměkl jsem a rád! Nabízená dvěstěpadesátka byla výrazně dražší, než kdyby se přitáhla z Němec, nebo Polska, ale po zamluvení u prodejce jsem si při emailové komunikaci neodpustil otázku, čím si tahle motorka svou cenu vysloužila?! Odpověď a následující události tomu všemu daly opodstatněnost! Prý že cenu neurčujou podle cen, za jaké jdou sehnat v okolních zemích, ale podle stavu a jedinečnosti toho konkrétního stroje! Dnes už tomu rozumím! Jednak častěji uvidíte kometu, než Estrellu někde v provozu, jednak aby měla motorka po 25.letech jeden nepatrný škrábanec na nádrži..a jinak chromy, hliníky a čalounění v TOP stavu, se jen tak nevidí (a to jsem shlídl spoustu videí, kde byly tyhle stroje většinou neskutečně dodrbané).
Už je mazel doma a žena se blíží pomalu k závěrečným zkouškám! Měla kliku ve výběru autoškoly a v osobě učitele, kliďas, co už má taky spoustu naježděného..hned to jde poznat ! Sám doporučil, aby jsme (pokud je to možné) sami někde trénovali, a tak se i stalo. Liduprázdná dobrá asfaltka v polích, s několika zatáčkama, stoupáním i klesáním.
Vlastně začínala z nuly, nikdy na ničem neseděla, co by mělo motor a musela to řídit! Taky to šlo dost dlouho poznat a přiznám se, už jsem i lámal hůl! Ale pak najednou nastal ten okamžik, kdy ji zadek začal podle vybrací vysílat ty správné informace..jako že teď je ten správný okamžik přeřadit, náhle věděla kdy zabírá spojka a že ten stroj umí dělat přesně to, co po něm chce!! A najednou to ježdění dostalo úplně jinou dimenzi..jezdila vysmátá, s úsměvem 3x kolem hlavy :))) A tomu já naprosto rozumím. Pochopitelně si taky jezdím a věřte, je to neskutečně zábavné! Lehoučká, ovladatelná a hlavně krásná motorka!!
Asi by tu teď měly mít prostor informace stylu: je rám dost pevný a nekroutí se? Jsou brzdy dostatečně předimenzované atd atd ! Popravdě nevím co napsat! Překvapivě má dobrý zátah odspodu, krásně si lehá do zatáček a nevlní se, při nácviku krizového brždění při padesátce jí stačilo necelých 10m, spotřeba- na začátku jsem dal bandasku plnou, dneska podle ujetých km můžu konstatovat, že jsme dojeli jakoby z Ostravy do Hradce K. a pořád v nádrži šplouchá..to peněženka ani nezaznamená, sondoval jsem i dostupnost náhradních dílů: dostatek a docela levných.. Ať to nevypadá blbě, tak snad jen dvě připomínky- při studeném startu si chvilku hrát se sytičem a nechat ji zahřát, dál jen upravit volnoběh a svět je náš!! :) Pak by jsme asi uvítali jiný spínač blinkrů, chybí tam ta prostřední poloha, která po zmáčknutí vypíná.
Tož asi tak














Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
nexus
nexus napsal 19.08.20 v 12:12 10b.

tak to je velká paráda

puffybodie
puffybodie napsal 26.07.20 v 21:50 10b.

Pani ma ocividne dobrej vkus

fery251
fery251 napsal 26.07.20 v 08:45 10b.

Parádní mašina

Goodji
Goodji napsal 25.07.20 v 21:19 10b.

ynzha
ynzha napsal 24.07.20 v 13:35 10b.

važně pěknej kousek

Více komentářů



TOPlist