Pro dnešek se spojilo užitečné s užitečným a vyrazilo se s bývalým PCX na svolávačku řídící elektroniky světel což byla bezplatná výměna na cca 20 min, následně něco vyzvednout a poté pro značku na úřad (myslel jsem, že jsem přetáhl, ale dnes to byl přesně 10. pracovní den od koupě).
Samozřejmě, že cestou z Hondy už začalo postupně pršet, tak se aspoň zjistilo jak na tom Monkey. Velký box vzduchového filtru posilá docela dost vody přímo na místo nad koleny a chybějící kapotáž na banán a ořechy opice za řidítky. Asi to nebude úplná hrůza a budík překvapivě dost odstíní a z nádrže to taky neteče na sedačku díky tomu jak je to vymyšleno, takže asi nejvíce vody mi dolů steklo z bundy, která nepromoká a z plexi mojí přilby. Uvidím jak s tím pomůže polokapotáž. Nějaké plexi už na výběr jsou tedy v Japonsku, Thajsku a USA. Tady je h...
Nejvíce se mi asi zamlouvá ta kapotáž na přiložené foto (pochopitelně ve žluté) MotoZaa kapotáž . Dělá se i varianta komplet kouřová s deflektorem zde a nebo vzhledem k mojí výšce by mohlo stát za úvahu tato kolmá (a pochopitelně ve žluté)
Vlastník | puffybodie | |
---|---|---|
Vloženo | 19.7.2020 | |
Aktualizováno | 15.7.2023 | |
Zobrazeno | 6 728x |
Nejvíce se mi zamlouvá ta první kapotka, ovšem velké dilema by mi navodila poslední možnost, ten kolmý štítek.. ale ten zase tak nepřistíní budík takže za mě varianta 1
3 reakce
Jj za tema krytama pod nadrzi je vzduchovy filtr. Normalne jsou klasicky cerne jak mam ja na foto. Ten klin pod motorem spise kryje trubku od vyfuku a katalyzator co tam je, jsou tam docela na rane, i kdyz moto ma svetlou vysku 160mm