renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník RAMIR
Vloženo 19.7.2020
Aktualizováno 10.12.2021
Zobrazeno 699x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtělo to hodně servisu, ale, nakonec je z GSsa celkem slušně ovladatelná malá cestovní motorka a lehčí terén jí nedělá problém, což se mi hrozně líbí, protože já měl vždy něco jen na silnici a ještě sportovního.

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - První dojmy byly spíš špatné, motorka mela jeden tlumič skoro bez oleje (to sem samozřejmě zjistil až doma při repasu vidlic, ale bylo znát že předek nefunguje tak jak má a jedna vidle dost tekla) a ložisko řízení neuvěřitelně krokovalo a v zatáčkách se motorka v průběhu náklonu snažila do zatáček padat a pak zase vynášet, ale jak sem psal po servise je tohle vše v pohodě.

Motorku bych doporučil pro - Motorka bude nejlepší pro někoho kdo se nechce tahat s těžkou motorkou a i tak chce cestovat, v klidu a pomalu, na dálnici bych to asi ani nebral, ale tam já stejně nejezdím

Doplňky na motorce - Držák na mobil
USB nabíječka

Recenze

Tuhle motorku sem chtěl z toho důvodu, že sem chtěl cesťáka kterej muže i do lehčího terénu a nebude mít 220kg+
Tak nějak mi z toho vycházelo jen 650 GS (chtěl sem zároveň i min rok 2000) nejdříve sem koukal po hezkých GS za 65-80 000kč, ale pak sem narazil na inzerát na GS co mělo najeto 103 000km za dobrou cenu, říkal sem si, že když si stejně všechno udělám doma sám, tak by se mohlo vyplatit koupit motorku která na pohled a stav není úplné terno a vše si dodělat.

Na motorku sem se byl předem podívat a to její chování v zatáčkách, mě prvně odradilo, bylo to celkem hodně znát, posledních 6 let jezdím jen na motorkách které sou ve 100% stavu a skoro vše je na nich nové (na každé starší motorce dávám nová všechna ložiska co jsou v rámu/přepakování, prostě všechny ložiska a kompletní rozebrání a vyčistění brzd a repas tlumičů) asi proto mě tohle tak překvapilo, ale furt sem si říkal, že podle toho jak se to chová to bude to ložisko v řízení a motorku sem tedy vzal a naštěstí to bylo tak jak sem předpokládal, dnes už motorka netáhne do strany (i o tom mě předchozí majitel informoval) a v zatáčkách parádně drží směr a nepřeklápí se ze strany na stranu.


Motorku bylo taky potřeba hodně čistit, těch 103k km bylo hodně znát, renovací a čistěním sem strávil celkem 80 hodin a trvalo to 6 dní





































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 19.07.20 v 11:10 10b.

Podařený stroj, at' ti dělá radost.

Více komentářů



TOPlist