renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SkidOV
Vloženo 10.7.2020
Aktualizováno 24.5.2023
Zobrazeno 767x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Kyklop yn da hauz! Je tak ošklivá, až je vlastně krásná. Zavřete oči až sjedete přední světlo. Vidíte taky ty krásné křivky dále? Pohodlná a nenáročná motorka pro každodenní použití i víkendové projížďky.

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - První co člověk ocení je posed v rozumné výšce. Motorka se v nižších středních otáčkách (kolem 3500-4500 ot/m) trochu vrtí, při lehkém vytočení toto mizí. Brzdy na běžné cestování stačí, pro sportovní jízdu mi přijdou slabé. Při akceleraci mašina táhne plynule celým spektrem otáček, na nějaké kopance jsem nenarazil. Plyn je třeba dávkovat taky plynule. Přecházel jsem v podstatě ze 4 válcového světa (pár jednobuchů bylo), trochu ještě bojuju s řazením - pro opravdovou pohodu je třeba ve spojce pomoct plynem výrazněji, než jsem byl zvyklý. Ale to se holt usadí :o)

Motorku bych doporučil pro - Tahle mašina je pro lidi, co zvládli základy, mají cit v rukou a chcou spolehlivou a nenáročnou motorku. Začátečníkům bych ji moc nedoporučil.

Recenze

Na čem jsem jezdil než jsem napsal tuhle recenzi?
- Suzuki GSF 400
- Yamaha YBR 125
- Suzuki GSX-R 750
- Benelli BN 251

Asi jako každý jsem si všimnul nejprve historicky neobvyklé konstrukce výfuku. Konstruktéři se opravdu vyřádili, ale vypadá to kupodivu dobře, a i sériový výfuk má krásný zvuk. Při startu za studena je to můj balzám na duši. Těm pístům jak kdyby se nechtělo (žádná nemoc, šlape to jak ruské hodinky, někdy i rychleji), chvilku se dohadujou než se domluví, a za pár vteřin už to jede. Někdy to sem musím hodit na videu. Spotřebu zatím držím mezi 4 a 5 litry.

Bude na ní ještě spousta práce. Je to teď s opravama tak 50/50. Pokud se neválela v garáži, tak se nejpíš válela někde v příkopu... Jde vůbec nabourat motorku zespodu??? Protože ta holka byla nakopána snad ze všech stran, a to i těch obtížně pochopitelných...

Neodpustím si popsat takovovou sviňárnu co mě potkala -- Pokud by se někomu stalo, že začne náhodně svítit FI kontrolka bez vlivu na chod motoru, po zhasnutí a nastartování problém dočasně zmizí, z registru závad přes kontakty nedostanete žádnou závadu; pohledejte malý plastový díl O2 killer / eliminator. Není to řešení příčiny problému, ale levný pokus o self-diagnostiku. Pokud to zabere, lambda sonda hlásí problém se směsí. U mě to dělalo klidně až po 40 km. Pak můžete duchařit sami, v servise obvykle nepomůžou. Jde to tak nechat trvale bez rizika chudé směsi; nic méně trvalé přemostění může být potíž minimálně na STK. Může se pak navíc zanášet víc motor (ventilové sedla - usazeniny) / v extrému kat ... , ale to už je na každém jak moc po tom půjde.

//Provozní poznámky
Castrol Power 1 GPS 4T 10w-40
Coyote G12+ D/F
120/70 R17 55H (Pirelli Sport Demon)
160/60 R17 66H (Značku záměrně neuvádím, jak to zmizí, stěhuje se tam Pirellka)
Varta Powersports AGM Active 12V 10Ah / dobijeci proud max 1A pod 12.4V
DID RK 520 GXW 114 clanku na 15 / 46

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist