renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bedyn76
Vloženo 9.7.2020
Aktualizováno 26.9.2020
Zobrazeno 3 810x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Honda CB 1000R - co dodat? :) 4 válce, výkonu na rozdávání, kroutící moment super a vzhled dle mého mínění ještě lepší :)

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - První dojmy: úžasné úžasné úžasn :)

Motorku bych doporučil pro - Měl jsem strach z toho výkonu, protože jsem na motorce dlouhá léta neseděl, ale je to vše o hlavě a disciplíně a přemýšlení (v našem provozu hlavně přemýšlení za druhé), je vidět, že takovou motorku opatrně zvládne i pokročilý začátečník jako jsem já :) Hned jsem to musel z pověrčivosti zaklepat na dřevo :)))

Doplňky na motorce - Obousměrný asistent řazení
Vyhřívané rukojeti
Originální Tangbak a zadní taška

Recenze

Možná si řeknete, že jsem blázen, ale motorku jsem si objednal, aniž bych ji někdy viděl osobně či se na ní posadil či svezl. Zkrátka jsem věřil značce Honda, že to půjde. A taky že jo :) Už jen první pohled na motorku u prodejce byl super, lepší než na fotkách (tam vypadá motorka docela menší :)).
Trochu mě překvapila hmotnost, když na ni člověk sedne, tak cítí, že to není skútr, co by člověk v případě potřeby poponesl, ale při jízdě se pocit hmotnosti ztratí a popojíždění přes město v dopravní zácpě bylo naprosto v klidu.
První nastartování byl super zážitek (alespoň pro mě), ono vlastně každé nastartování je skvělé, protože slyšíte, že motor má velkou sílu a že to pojede :) Temně duní a velice ochotně letí do otáček.
Nepříjemné je akorát na začátku si zvyknout, že plyn nemá lanko, ale je elektronický, velice velice velice citlivý, než jsem si zvykl, tak mi to i dvakrát na křižovatce chcíplo. Tím se řidičům v Plzni omlouvám, jestli jsem jim způsobil nějakou prodlevu na křižovatce a jednomu pánovi, který se domníval, že nadávám jemu, ale to jsem nadával sobě a neuvědomil jsem si, že je to z helmy slyšet ven :) Ale zase plyn reaguje bez prodlevy a je cítit sebemenší otočení.
Sedlo je tak akorát měkké (nebo vlastně tvrdé :), jel jsem na něm 340km téměř v kuse a pozadí si nestěžovalo :)
Absolvoval jsem první jízdu od prodejce do místa bydliště (Plzeň - Brno) v silném dešti (to bylo těch 340km), překvapila mě stabilita motorky, zkrátka hmotnost motorky je znát a nestalo se mi, aby ji něco na našich silnicích rozhodilo, vzhledem k počasí a k tomu, že motor je nový, byla rychlost max. 120km/h, jinak po celou dobu od 80-100km/h.
Dokoupil jsem si obousměrný asistent řazení, budu muset navštívit prodejnu Hondu a zjistit, zda funguje i pod plynem nebo není správně seřízen, neboť pod plynem se mu někdy nechtělo řadit, po mírném povolení plynu, ale velmi mírném povolení, řadí úžasně a lehce, tak lehce, až jsem někdy musel kouknout na přístrojovku, zda vůbec zařadil, žádné cuknutí motorky. Řazení se spojkovou páčkou jde také úžasně přesně a lehce, což jsem u Hondy čekal :) Jen páčka spojky je nenastavitelná a čeká ji velice rychlá výměna na jinou :)
Skvěle se mi hned vzhledem k počasí hodila palivová mapa Rain, která omezí výkon na 55 procent na první tři rychlosti (ale i tak jsem měl pocit, že to hodně jede), plná kontrola trakce a střední brzdění motoru, pak motorka nedovolí žádné šílené divočiny a člověk si na to počasí rychle přivykne a získá trochu důvěru.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vynapista
vynapista napsal 04.10.23 v 09:22

Čau, prosím tě, chci se zeptat na ten klíč na povolování řetězu, jak jsi psal u svého článku, Honda ti ho tehdy objednala? Já se ptal u nas a rekli mi, že žádný takový nenašli na objednání.

DAV1D
DAV1D napsal 14.01.23 v 12:07 10b.

Elektrikovo
Elektrikovo napsal 02.02.22 v 20:10 10b.

Pecka bajk

Bedyn76
Bedyn76 napsal 29.07.20 v 22:18

Nevím, jaké máte zkušenosti s napínáním řetězu u vašich motorek, ale tady udělali inženýři z Japonska trochu problém. Vzhledem k letmému uložení zadního kola a vzhledem k zadnímu blatníku je napínání řetězu jen pro otrlé či velmi trpělivé. Posun kola je zajištěn dvěma šrouby, ke kterým je šílený přístup. Ale jak je povolíte, už je to brnkačka :) Jen je povolit :) A pak zase utáhnout :)
Dnes jsem se při servisu ptal mechanika u Hondy, jaké náčiní k tomu používají, bylo mi sděleno, že jim Honda přímo zaslala speciální klíč na povolení šroubů. Já to dal za pomocí gola sady, ale i tak jsem si u Hondy objednal jejich klíč na povolení uvedených šroubů. Já mám totiž nervy jenom jedny :)))

Paulano
Paulano napsal 16.07.20 v 07:52 10b.

Nádherná motorka a v tomhle barevném provedení nemá chybu!

Více komentářů



TOPlist