PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Quadriceraptor
Vloženo 8.7.2020
Aktualizováno 12.9.2020
Zobrazeno 955x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pěkná motorka, která je od pohledu zlá ale elegantní, ještě taková ta stará dobrá klasika Japonců.

Více fotografii

Výška jezdce: 171 cm

První dojmy - Prvních dojmů zatím moc není, je to čerstvé, chce to počkat pár tisíc Km abych se rozepsal více. Je to první litr, co mám, takže jsem zatím opatrný a poznávám ji. Zatím mi přišlo docela intuitivní a podvozek chce trochu sladit předek kapku levituje. Do zatáček jde krásně, až mě překvapilo jak krásně tam padá. Snad nebude problém s klikou jako u těchto modelů bývá.

Motorku bych doporučil pro - pro piloty :-D

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Mivv Suono, Alarm scorpion víc asi není potřeba

Recenze

Prvních dojmů zatím moc není, je to čerstvé, chce to počkat pár tisíc Km abych se rozepsal více. Je to první litr, co mám, takže jsem zatím opatrný a poznávám ji. Zatím mi přišlo docela intuitivní a podvozek chce trochu sladit předek kapku levituje. Do zatáček jde krásně, až mě překvapilo jak krásně tam padá. Snad nebude problém s klikou jako u těchto modelů bývá.

Víc se rozepíšu, až seřídím podvozek atd.. a něco s ní najedu.

Základní kontrola a servis už proběhl, po pár svižnějších jízdách jsem zjistil že je třeba vyměnit kapaliny v předku za závodní, jelikož brzdy pak začaly vadnout. Brzdiče dolů, vyčistit pístky, nádobku, reversně vytlačit starou kapalinu odsát, a napustit novou a odvzdušnit, to stejné i zadek, ten nebrzdil skoro vůbec, zadní brzdič servis asi dlouho neviděl .
Promazat spojkové lanko, jelikož trochu drhnulo.
Vyměnit gumy za trochu sportovní s lepším rádiusem a profilem.
Pořádně vyčistit řetěz a namazat, následně došponovat podle udaní výrobcem.
Předělat čínské páčky za origo páčky, ty číny to je prostě šilénost jak se s tím nedá dobře dávkovat a není cit v prstech na těch hranatých lopatách.
Vyčistit unašeče a rozetu, to asi taky dlouho nevidělo servis
Ještě udělat olej ( měl být dělán podle servisky před 400 Km ) tak uvidíme.
A nakonec rozvodák, který se umí rozchechtat kolem 5-7 tis otáček po zavření plynu.

Jinak průběh výkonu krásně lineární a dlouhý, dnes po pár dnech jsem sedl na Brutale 800 a nějak jsem byl pořád v omezovači a divil se kde je ten výkon, že přeci ještě nemusím řadit

A samozřejmě nastavit SAG od kluků z Břeclavi @2clicksoutcz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 13.07.20 v 09:47 10b.

sasos69
sasos69 napsal 12.07.20 v 17:22 10b.

NiLu
NiLu napsal 10.07.20 v 22:12 10b.

Trikolora je vždycky parádní a vedle ní ta Brutale je brutální! Pěkný fotečky.

Marty8
Marty8 napsal 08.07.20 v 19:54 10b.

Pěkná, Honda tu trikoloru prostě umí a všechny jsou v ní hezky nicméně ta Brutale vedle je hustokrutopřísná

Pedl
Pedl napsal 08.07.20 v 16:55 10b.

Hodně pěkná

Více komentářů



TOPlist