Tak jsem ráno vstal, nastartoval v pohodě motorku a jel na pravidelnou technickou kontrolu.
Kontrola proběhla v pořádku, říkám si, je krásně, tak se alespoň kousek projedu. (plánovaná trasa cca 30 km)
Když jsem ujel asi polovinu trasy, dojeli jsme kolonu a já vypnul motor...A už nenastartoval...Takže nejdříve jsem volal na pojišťovnu- odtud poslali technika (45 minut)- po 20-ti minutách motorka chytla, tak jsem technika odvolal...a po zavěšení motorka opět zdechla
Takže jsem se snažil moto roztlačit (na první dobrou) a dojet domů (ujel jsem cca 3 km a opět mrtvo).
Zavolal jsem tedy pomoc, abychom motorku nastartovali přes kabely- motorka chytla a po chvíli opět zdechla...
Až po zavolání odtahu (to už bylo po asi 5-ti hodinách ) jsem až druhý den doma zjistil, že se mi uškvařil konektor od regulátoru dobíjení... A dalším ohledáváním (a technickou pomocí mechanika) jsem našel závadu- zoxidovaný konektor od alternátoru (pod levým bočním krytem)...takže vyčištění konektoru, přepájení konektoru do regulátoru, výměna regulátoru a... Motorka znovu ožila
Kdybych se při poruše pořádně podíval a nesázel rovnou na baterku, tak jsem si celé to odpolední trápení mohl odpustit.
Takže rada na závěr- kontrolujte pravidelně své stroje (nejen po mechanické stránce, ale i elektrické)
Vlastník | Spider15 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.7.2020 | |
Aktualizováno | 19.7.2021 | |
Zobrazeno | 686x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ