PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomasNBK
Vloženo 2.7.2020
Aktualizováno 16.10.2020
Zobrazeno 1 055x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mrká na mě vždy když otevřu garáž... Na svůj věk krasavice

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Výška sedla, absence centrálního stojanu, menší univerzálnost
Triumph Tiger 800 XR: Mimo rozpočet

První dojmy - Oproti Hondě na které jsem se učil jsou plyn i spojka daleko jemnější a lépe dávkovatelné. Na druhou stranu, 4 válec to není a je to znát.

Motorku bych doporučil pro - Každý si na ní najde to své.

Doplňky na motorce - Přehozené sedlo za nižší přímo u prodejce
Kufry
Blastery
Originální prodloužené cestovní plexi, které pravděpodobně nefunguje jak by mělo soudě podle mé výšky a muších ostatků na plexi mé helmy
18.7.2020
DIY deflektor (než bude pořádné plexi)
Velký padací rám HEED

Recenze

Po dlouhém vybírání, přebírání a rozhodování jsem stejně vybral to co jsem chtěl od začátku. Klasické, z řady nevyčnívající GS. Co beru za obrovskou výhodu a naopak ostatními často vyčítáno je její četnost na silnici. Komunita je velká, návodů na internetu tuna. Jakmile máte YT a RepROM stává se z vás tak trochu mechanik Pocit že víte kam šáhnout nebo co dělat při závadě u starší motorky je vždy obrovské plus. Navíc jsem měl šťastnou ruku a pořídil jsem opravdu kvalitní kousek. Nevidět stav tacho, člověk by řekl že sjela zrovna z linky

"BMW zajímavosti":
Plovák v nádrži dokáže vyhodnotit max 10 litrů a to znamená, že musíte vyjet cca 1/3 nádrže, než zobrazovaná hodnota dojezdu bude doopravdy souhlasit a začne klesat. Průměrná spotřeba je udaná v km/1l místo pro nás standardních l/100km. Tyto informace jsem ale musel vytáhnout od zkušenějších na fóru, až poté co jsem si myslel, že je něco v nepořádku (neklesající dojezd a průměrná spotřeba 22-26 něčeho/na něco). Standardně se o tom nikde nepíše... (edit:po přehrání již ukazuje to co má)

27.6.
Po první vyjížďce nemůžu zatím více hodnotit.

15.9.
Tak máme za sebou cca 4000 km, Rakouské Alpy křížem krážem, vše šlape na 100% a zadek konečně přestal bolet po více jak 50 km Na sedlo je třeba si zvyknout. Originální prodloužené plexi je celkem problém pro jezdce menší postavy. Jako další proto půjde na moto jiné, bez nutnosti deflektoru a pro lepší posez zvýšení řidítek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TomasNBK
TomasNBK napsal 06.07.20 v 20:56

Děkuji! Ano, už jsem zjišťoval a mělo by to jít přehodit v aplikaci MotoScan přes OBD

Petr45
Petr45 napsal 06.07.20 v 19:26 10b.

Ať slouží
Ta spotřeba se dá určitě přepnout na l/100 km.

Více komentářů



TOPlist