Honda Varadero XL125V z roku 2002 s dvouválcem do tvaru V, což vypadá jako šetstikilo - aneb, motorka, co vás nikde nenechá
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NSR 125R: důvod neuveden
První dojmy - Úplně poprvé jsem jezdil na Jawě 50/21, což bylo takové jízdní kolo. Autoškolu jsem udělal na Yamaze YBR125 a pak jsem si poprvé sednul na tuto mašinu. Jel jsem z Hlinska do Nedvědice a měl jsem poprvé v životě pocit, že mě motorka ovládala a ne já jí. Nic technického tu o tom moc nenapíšu, ale spíš jde o můj zážitek
Motorku bych doporučil pro - Tak většina si ji koupí kvůli tomu, že je dost velká. (Mám 187cm a sedne mi perfektně)
Recenze
Vybral jsem si Verču (Varana) kvůli velikosti a houževnatosti motoru.
Mám najeto skoro 10 000 a dovolím si říct, že nemám skoro žádný problém s jízdou. Sedí se na ni perfektně, spotřeba se pohybuje kolem 3-4 litrů (a plynem nešetřím) Jenže s čím byl problém byl s chladící kapalinou. Doteď nemůžu spravit to, že mi kapalina z nádržky neteče do chladiče takže ji musím lít rovnou tam. Motorka mi chladí, takže věřím, že by to žádný velký problém být neměl, jen to musím pravděpodobně častěji dolívat.
Varadero je popsána jako cestovní enduro, takže mi nějaký jízda na bláto, či trávu nedělá velký problém (když jedu sám) Ale samozřejmě ji můžete dobře klopit i do ostrých zatáček.
Bude následovat litrový Varadero?
Nevím jak je to u varana, ale moje Suzuki to má, s chladící kapalinou, taky tak a je to správně. Není to jako u auta. Tady je nádobka pouze vyrovnávací, tj. když je chladič piný a odvzdušněný a kapalina se ohřeje, tak se její objem zvětší a vytlačí se do nádobky a naopak, pokud schladne a její objem se zmenší, zase se nasaje zpět do chladiče. Chladič musí být plný a odvzdušněný, a nádobka nalitá k horní rysce.