renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 907 i.e. (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ďásek
Vloženo 29.6.2020
Aktualizováno 1.7.2020
Zobrazeno 1 743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Back to roots! Na téhle "moderní" motorce jsem jezdil po Evropě v minulém století. Bylo to sice Paso 750 a od minulých majitelů pěkně zprasené, ale tenkrát moje žena řekla památnou větu: "připadám si na ní jako celebrita, každý se otočí!"

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Ty první dojmy jsou z toho minulého století. Po velmi dlouhé době, strávené na různých jawičkách to byla moje první opravdová motorka, "paní Ducati", s nezaměnitelným zvukem a charizmatem. Po několika nejistých kilometrech jsme si kápli do noty. A po několika tisících už jedno tělo, jedna duše. Nezapomenutelná...

Motorku bych doporučil pro - Pro hodně dospělé a hlavně vyspělé jedince, kterým už chybí patka a přesto potřebují udělat dojem :-) A svézt se na motorce i přesto (nebo právě proto), že to hodně bolí.

Doplňky na motorce - Naprosto NIC!

Recenze

Chvilku po sametové revoluci vyšel první katalog motocyklů, byl to tuším nějaký překlad Motorradu. Někde bych ho určitě ještě našel. A já začal hltavě číst a studovat to dříve zakázané a nedostupné porno. Honda, Suzuki, Yamaha. Mňam! Bimota, Moto Morini, Guzzi, Triumph, BMW. Wow! Stovky nádherných, trochu nebo hodně oblečených slečen, s krásnými liniemi a v pestrých barvách. No a ty výkony! Moje autíčko se za ty svoje chcípající koníky začalo dost stydět.
A pak na pár stránkách bylo cosi, co ani němečtí autoři toho katalogu nechápali. Jak tohle mohl někdo pustit legálně na silnice? Dunící zvuk dvouválce s nějakým desmo drakonickým rozvodem ventilů? Nebo jak se to jmenuje? To funguje? Řemeny na rozvodech? To přece nic nevydrží!!! A že s tím vyhrávají závody? No jo DUCATI! Taliáni. Vždycky vymyslí nějakou kravinu a pak tím poblázní zbytek světa.
A já měl v hlavě jasno. Tohle chci!
Ducati PASO i jeho větší varianty 906 a 907 IE vznikly jako reakce na celokapotované CBR od Hondy. Jako "cestovní" alternativa jejich jinak přímočaře sportovních modelů. Prodejně asi nebyly příliš úspěšné a tak jich ani dnes mnoho nejezdí. Je to pořád stejná exkluzivita, jako v těch 90-tkách. A jízdní vlastnosti? No, jako Ital v těch devadesátkách, krev a pot

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mirinn
Mirinn napsal 28.07.20 v 09:49 10b.

Gratulace ke krásné motorce,taky jedno Paso mám a jak píšeš,snad není nikdo kdo by se za motorkou neotočil

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 06.07.20 v 15:32 10b.

Krasna. Nicmene hned vedle na strance je Ducati 851, kterou stale povazuju za nejhezci motorku vsech dob. Jo a ten katalog mam porad doma. Jsou tam misty fakt vtipny preklady z nemciny

zdalis
zdalis napsal 02.07.20 v 19:29 10b.

JA-NE
JA-NE napsal 02.07.20 v 15:49 10b.

Paráda

KrtekBazi
KrtekBazi napsal 02.07.20 v 15:21

Tohle byla ještě opravdová stará Ducatí škola.Nádhera

Více komentářů



TOPlist