renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 650F (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nihilath
Vloženo 29.6.2020
Aktualizováno 31.8.2021
Zobrazeno 1 589x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka původem s Itálie do provozu 03/2017, vyrobena 2016. Nájezd v době koupě 10 990km.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Zdeněk Bouchner - Moto HB (Havlíčk - Pan Bouchner je na pohodu, vše mi řekl, snad nic nezatajil, působil velmi přátelsky a profesionálně! V garáži měl další opravdu moc pěkný mašiny k prodeji.

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: na bazaru pouze staré kusy v nevalné kvalitě s neodpovídající cenovkou.

První dojmy - Nejlépe je motorce na okreskách, ve městě při popojíždění v hustším provozu to není žádný zázrak, ale to je problém asi téměř na každé silnější moto. Když cukáte 20-30km/h na 2ku, tak je potřeba pracovat s plynem s citem, aby byl chod motoru hladký. Spotřeba 4- 5 L. Překvapilo mě, že při výletu cca 250km jsem měl spotřebu necelých 10L benzínu a to jsem mimo vesnice letěl nárazově kolem 130-150km/h. Cestování s manželkou velmi podobné hornetu, díky téměř totožným rozměrům sedla. Motorka je o pár cm větší, takže se na ní lépe poskládám (mám 186 cm). Motor jede plynule od nízkých otáček až do omezovače (nad 10k už není cítit moc zátah), nemá jako u hornetu výrazné výkonové "nakopnutí" kolem 8k, kdy pak motorka znatelně více zrychlovala. V nízkých otáčkách pod 3k při lehkém otevírání a zavírání plynu jde z motoru takové lehké klapání, ale to se již v diskuzích řešilo a údajně je to konstrukční vlastnost motoru díky euronormám. Podvozkově není štelovatelný předek a zadek klasicky pouze síla pružiny...mám nastaveno na 5 stupeň ze 7 (váha cca 90kg) a nemám problém. Dojmy z něj tedy veskrze pozitivní. Řidítka široká tak akorát (možná by mohla být širší, ale to je vlastnost skoro všech japonských motorek). Najeto mám cca 1 000km a stále si zvykám.

Motorku bych doporučil pro - Pro nováčky i zkušenější jezdce, kteří chtějí jezdit na pohodu, pro střelce je to nuda.

Doplňky na motorce - Motorka zakoupena v původním stavu pouze s větrným štítkem barracuda. Dokoupeny nové páčky, padáky rdmoto, Výfuk komplet IXIL SX1, krátký držák SPZ, kryt chladiče, proužky na kola, závažíčka atd.

Recenze

Motorka je na pohodu, ve srovnání s hornetem ničím neuchvátí, ale ani nezklame. Díky větším rozměrům se na ní poměrně slušně poskladá vyšší řidič. Pocitově oproti Hornetu se lépe pokládá do zatáček, jina motorově nepatrně horší, docela kolem 6k jsou cítit vibrace od motoru, ale nic hrozného. Brzdí nepatrně lépe.
Od koupě před měsícem jsem vyměnil olej + filtr, vzduchový filtr, 3 x čistil a mazal řetěz (chytli mě 2 bouřky :)), promazání hybných částí, koupě nové baterky, která nebyla určitě původní, protože byla poměrně zašlá. S novou baterkou startování naprosto bez problémů.
Zvukově se sériovým výfukem je téměř neslyšitelná až v otáčkách nad 8k něco v helmě slyšíte.
S laďákem s db killerem velice příjemný projev...až jsem se divil, jak to parádně sportovně zvučí. Bez vložky projev skoro jako závodní motorka, do provozu už moc uřvaný a bez naladění ŘJ motorově surové, pocitově se ztrátou výkonu.
Suma sumárum motor průměrný, ale nechtěl jsem žádnou raketu, podvozek bez problémů, brzdy slušné, zvuk s laďákem super...prostě 4 válcová motorka pro každodenní použití, nezáludná, chyby umí odpouštět, přesně to co jsme chtěl.
Tak všem přeju kolama dolů a já doufám, že to bude u mě stejné :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukydubka
Lukydubka napsal 19.07.20 v 22:19 10b.

jiřus69
jiřus69 napsal 30.06.20 v 08:37 10b.

Pěkná červeno-černá kombinace
Parádní výfuk

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 30.06.20 v 00:29 10b.

Více komentářů



TOPlist