PROFIL MOTORKY

Honda CBR 900RR Fireblade (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bruttopyr
Vloženo 28.6.2020
Aktualizováno 28.6.2020
Zobrazeno 2 191x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Já bez ní prostě nemůžu být! Já ji nutně znovu potřebuji! A tak je znovu stejný typ (SC28) opět doma, akorát v jiné barvě.

Více fotografii

Motorka koupena od Fritz-jürgen Uwe Filter, Rakousko

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Fireoblude už jsem měl, tak jsem byl hned doma, člověk hned pozná i který šroubek není originální, co chybí, atd.

Motorku bych doporučil pro - Jen pro srdcaře! A pro milovníky veteránů... :-)

Doplňky na motorce - Karbonový blatníček nad zadním kolem.
Hnusný laďák - vyhodím.

Recenze

Už jsem jednu první Fireblade z r. 92 měl a byl s ní, coby se snem z mládí, maximálně spokojený. Její popis i fotky si můžete najít v mém Deníku.

Jenže pak jsem kvůli vyhřeznuté ploténce a bolavým zápěstím na ní nebyl schopen delší dobu vydržet a nevypadalo to, že by se na tom mělo něco změnit. Chtě nechtě jsem dal inzerát a milovaná Fireoblude šla v 2018 k novému majiteli do Ostravy.

Pak jsem šel do ultra pohodlné a přesto dostatečně silné Yamahy XJR 1300 a na záda to bylo opravdu jako balzám. Nicméně po roce cvičení se záda trochu zlepšily a s ní se zvýšil i můj počet návštěv stránek s inzeráty – na co jiného než SC28. Barevně se mi nejvíce vždy líbily ty s trikolorou.

Po dalším půl roku se mi podařilo najít jednu v Rakousku v relativně originálním stavu. Byl jsem se na ní v Österreichu v průběhu březnového Motosalonu předběžně podívat a poté co jsme si plácli, tak jsme se dohodli, že Rakušák ji odhlásí a já si pro ni další týden o víkendu měl zajet. Jenže přesně den před vyzvednutím se kvůli Koronasvinstvu zavřely hranice a já měl až do června smolíka...

Nicméně teď už je konečně doma. Je s originálním čirým plexi, byť s částečně popraskanými plasty opravovanými prasácky americkou páskou a dalšími ranami osudu z obou stran, kterým se stroj za ty roky nevyhnul.

Bohužel bývalý majitel měl zřejmě po cestě do práce Hornbach nebo Lidl, kde měl asi slevu na pilky, se kterou mj. uřezal zadní podsedlový blatník, který se dnes fakt už blbě shání. Uřezat si měl raději vlastní ruku, ta se po známosti ještě sehnat dá.

Hnusný laďák průměru ropovodu Družba půjde do Sběrných surovin jako první, nahradím ho originálním výfukem, který tam prostě MUSÍ být, přestože moc krásy nepobral.

Coby „originálový fetišista“ můžu podobně postiženým slíbit, že bílá kola i zrcátka půjdou zpět do originální černé barvy.

Nad novým lakem celé motorky a originálními polepy momentálně taky uvažuju. Chci ale ještě stihnout alespoň část letošní sezony, takže na to přijde čas až tak někdy v r. 2021 (nebo 2031, apod. znáte ty předsevzetí, že jo…) ?

Proto teď sháním nějaké drobné díly na dokončení co nejvíce původnímu stavu. Pokud by jste o nějakých na SC28 věděli, dejte mi, prosím, vědět.

Vím, že je to „stará Yebka“, ale tenhle typ s kulatými světlomety je prostě pro mě srdcovka jako hrom!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bladerunner
Bladerunner napsal 03.07.20 v 21:27 9b.

Tvl nemaluj to, má to příběh! Pořeš detaily, nespěchej. Natřenou koupíš vždycky, ale sehnat patinu už jen kumšt. Za mě good ?

TopSBK
TopSBK napsal 03.07.20 v 15:44 10b.

Parádní bajk

Franky
Franky napsal 03.07.20 v 09:56 9b.

Klasika , kterou jsem tehdy uvažoval koupit ještě u Honda Wind - Praha 4 (myslím v Jeremenkově ...bez záruky) za 339 000,-Kčs.
Pak ale zvítězila racionalita / barák (ona tahle suma v roce 1992 měla úplně jinou "sílu").
A tak jsem se ocitl v kategorii o něco málo nižší. A 90 000km radosti říká, že ani toto nebyl chybný krok:

pagliaorba
pagliaorba napsal 02.07.20 v 22:13 10b.

Riddick
Riddick napsal 02.07.20 v 08:40 10b.

Více komentářů



TOPlist