renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Benelli 175 4t (1959)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník zolik.
Vloženo 25.6.2020
Aktualizováno 2.7.2020
Zobrazeno 880x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bella.. je to 175 4T Tourismo -konkrétně. Co říci k takové původní krásce na úvod, že spadla s nebe? Ne, pořízena od normálního smrtelníka. Radost z originálu bez "potřeby" renovačních zásahů.

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Konkrétní stroj je ve fázi odzkušování po očistném znovuzprovoznění a plného rozpuku těšínských jablíček.. hvízdavý zvuk primárního ozubení, drátkového tlumiče sání a poměrně netlumicí koncovky výfuku jsou mile svoje, jakkoliv se člověk neubrání domnělému srovnávání s klasikou anglickou, která jde na věc přes vyšší objemy a aplikované stavebnicové systémy i na motorech a převodovce (zde není dělené magneto/dynamo, ani převodovka od motoru, olejostálost by mohla být tedy oproti tomíkům lepší); naopak jezdecké návyky to už chce převychovat, a to jak posed, tak řazení pravou pata/špička.

Motorku bych doporučil pro - Ano, motocykl je vhodný pro ty, co chtějí zajímavé poježdění i pokoukání, aniž by se finančně zruinovali na pořízení i provozu (ťuk ťuk). V obecné rovině jsou italské čtyřtakty dnes na pořizovací úrovni nejmenovaých produktů československých výrobců, do skutečného srovnání např. s 175/450 se pouštět nebudu, sorry jako.

Doplňky na motorce - Deflektor deště a benzínových úkapů na konci nádrže -chytrý italský nápad spíše neitalského původu.

Recenze

Ilustrace klasické italské konstrukční školy 50. a 60.let -dvouventilové OHV v kompaktním motoru, který ale zřejmě už od počátku byl uvažován i pro motorizace 250 a 350 kubíků. Viz pozdější americké importy rebrandu Wards Riverside těchto objemů, které zde obhospodařovaly jak verze čistě turistické, tak sportovní silniční a nakonec i scrambleří prezentované dnes až přeceňovaným plastikovým modelem Mojave.

Konstrukce je bytelná nejen motorově, ale i poměrně mohutným rámem s výkovky, koly s AL ráfky, kdy přední je příjemně štíhlá a dospělácky působící 2,5-19ka (kontra: omezené pneu), poměrně velkými bubny. Motorka je skládačkou nápadů vlastních a typizované produkce -CEV, Brevetti Silentium, řetízkovým rychlopalem Super Practic od Tommaselliho, sedla Radaelli, a jiných. Příjemný je třecí tlumič řízení a celkově forma "bassa lunga", hlavně tedy ještě příjemně kulaté padesátky. Umístění aku, řešení rychlouzávěru a dalších stylistických prvků je velmi podobné dalším značkám -Gilera, MV Agusta, F.B.Mondial, Bianchi. Ostatně asi to byla forma odvozená od potřeb závodů typu Motogiro d´Italia nebo Milano -Taranto, kde výsledek je úměrný jak dobrému technickému řešení pro svižné projetí italského venkova v chumlu závodníků, tak potřebě firemně nezkrachovat při výrobě pár málo neprodejných kusů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
zdenyseek
zdenyseek napsal 02.07.20 v 20:17

hezký stroj v pěkném původním stavu

p.epanica
p.epanica napsal 26.06.20 v 12:47 10b.

...

ondrejj
ondrejj napsal 25.06.20 v 23:10

Super stroj

Milan1963
Milan1963 napsal 25.06.20 v 22:54 10b.

Targus
Targus napsal 25.06.20 v 22:14 10b.

Tak tohle je kousek, jako by přiletěl z jiné planety.

Více komentářů



TOPlist