renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1000R (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Maartyy
Vloženo 23.6.2020
Aktualizováno 30.7.2021
Zobrazeno 1 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Honda - sekačka, lodní motor, centrála, čerpadlo, skútr, auto, motorka - to vše dohromady je tenhle stroj. Umí nadchnout, nedokáže urazit. Fotky jsou jedna věc, na živo je to prostě perfektní!

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: Celou dobu jsem ji chtěl, byla to jasná volba po R1. Ale nerozhodní prodejci, tragický stav kousků v rozumné ceně a někdy zase nerozumné ceny, nejspíš špatná situace na trhu rozhodla, že FZ1N mou další mašinou nebude.
Kawasaki KZ 1000: Novější model (2008+ tuším) se mi líbil, ale slabší podvozek a brzdy, horší posez a celkově nějaký vnitřní pocit mě od ní odradil.
Triumph Speed Triple: Zavadil jsem o něj pohledem, ale asi mě neuchvátil a cena/roky výroby/nájezd mě na bazaru moc nenadchly.

První dojmy - Poprvé jsem na ní seděl až při koupi. Pršelo, všude mokro a i tak mi ukázala, že s ní nuda nebude. Myslel jsem, že bude jako skútr, vyzkouším, rozloučím se s majitelem, celou cestu na ní budu myslet, koupím si FZ1 a na Hondu CB1000R si už ani nevzpomenu. Hovno! 5 minut v sedle a bylo mi jasné, že pro žádné FZ1 nepojedeme dalších 250km. Zátah, ovladatelnost, brzdy, ukazatele, posez a pocit v sedle, stav, cena, tohle vše bylo prostě Honďácky dokonalé.

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo chce odpočinek od sportovní motorky.

Doplňky na motorce - Gipro
Tuna modrých hovadin
Padáky

Čeká mě nejspíš nová baterka, laděný výfuk, zadní guma, závažíčka, páčky, víčka na nádobky.

Průměrná spotřeba - 6.99 l/100km

Recenze

Vybírání bylo dlouhé a kruté, trh byl prázdný a i když jsem rozpočet zvedl daleko za 100k, tak stejně nebylo z čeho vybírat. I když už jsem našel povedený kousek, tak majitel si rozmyslel prodej, jinak trhu vévodily stálice v pofidérním stavu nebo pofidérní ceně. Rozšířil jsem hledání i o CB1000R. Fotky, videa, údaje na papíře mě od ní odrazovaly, ale na druhou stranu zdravý rozum mě k ní táhnul. Jenomže se situací na trhu to bylo snad ještě horší. Nejlevnější kusy žádný zázrak, ty lepší hodně převyšovaly můj rozpočet. Asi dva dny před odjezdem až za Prahu pro FZ1N se objevila tahle kráska v inzerci. Pár modrých blbostí místo origo páček a víček, ale jinak fakt krasavice. Ročník 2010, nájezd 33k a velice příznivá cena mě přinutily zahrnout ji do trasy. Ještě jedno FZ jsme po cestě navštívili, které bych asi koupil, nebylo na něm nic špatného a velice příznivá cena mluvily pro koupi, ale do Brna zbývalo asi 30km a já tu Hondici prostě musel vidět! Tak jsme tam teda vyrazili a nelituji ani kapky projeté nafty. Už při obhlídce jsem měl hubu od ucha k uchu, majitel byl opravdu fajn a svezení mě přesvědčilo, že Honda má koule tam, kde je má mít. Tak ji mám doma, poperu se s úředním šimlem, protože "fachmane vydoluj účet, vem si dovolenou a náš stát ti dovolí přihlásit motorku" a vyrazím na nějakou tu první projížďku.

Tak máme za sebou prvních 300km. Úspěšně jsem minimalizoval (zatím úplně neodstranil) poserproužek. Baterka drží, statuje, tak tu zatím měnit nebudu. Zatím jsem dal na moto původní páčky, časem učitě budou CNC páčky, víčka nádobek, kryty padáků a závažíčka v černé barvě. Dál plánuju zvýšit řidítka, vysunout trochu zrcátka do stran a určitě musím pořídit laděný výfuk, origo by ani tak nevypadal zle, ale jeho zvuk je fakt ostuda pro litrový naháč. Na cestě už je držák na Gipro (samozřejmě, že čína, protože origo držák na řidítka stojí 1500,- ... REALLY gipro.cz ?? ). Co se jízdy týče, jde poznat oproti R1 ten chybějící výkon, ale asi jenom na delších rovinkách, v zatáčkách, do kopce, na rozjezdu, nikde tam výkon nechybí, naopak, spíš se nemusíte krotit s plynem tam, kde by vás R1 mohla potrestat. Trochu nezvyk jsou pro mě kratší rychlosti, musím se naučit pořádně řadit, tady bohužel rychlé úseky nepokryjou dva kvalty. Spotřebu mám zatím kolem 7l/100km, možná časem to trochu snížím. Brzdy jsou vážně perfektní (verze bez ABS), tam není co vytknout. Nastavitelnost podvozku je taky výborná a ovladatelnost vynikající.

Bohužel, CB1000R je prodaná. Něco jsme spolu najezdili, ale bylo toho celkem málo a narodil se mi potomek, takže času bylo naprosté minimum. Každopádně garáž asi dlouho prázdná nezůstane, ale co koupím, ukáže až čas.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
delfuegos
delfuegos napsal 27.06.20 v 23:33 10b.

White_Wolf_Garage
White_Wolf_Garage napsal 27.06.20 v 23:06 10b.

Pecka!!! Hodně šťastnejch KM!!!

Více komentářů



TOPlist