Yamaha XT1200Z Super Tenere (2019)

Vlastník VB79
Vloženo 22.6.2020
Aktualizováno 30.3.2021

Vloženo: 27.07.2020, Uskutečněno: 27.07.2020, Stav tachometru: 2300 km, Zhlédnuto: 27x

Tak jsem doplnil kufry, dva postranní a jeden top case a vyrazil na svojí úplně první cestu na stanování do autokempu Velký Vír na Orlické přehradě.
No příprava neprobíhala zase až tak hladce jak bych chtěl, vždycky jsem si na něco vzpomněl že bych sebou určitě měl vzít, ale pak jsem na to musel najít místo v kufrech které už byly plné. Motorkáři kteří jezdí delší trasy a každý rok do Chorvatska na mašině prominou, jsem teprve cestovatel začátečník a ještě to nemám všechno vychytaný.No nakonec jsem zabalil vše co bych potřeboval a vznikl další problém... jak naskočit na motorku když je na sedadle spolujezdce přidělanej stan tak abych nepoložil motorku a nevyhodil si kyčel z kloubu. No až na třetí pokus se mi to povedlo. A jede se. Jel jsem v pohodovém tempu pěkně v klídku a to že mě občas někdo předjede jsem vůbec neřešil, jedu na dovolenou (sice na dva dny pod stan) ale jedu. No po jednom malém bloudění u Rožmitálu nad Tremšínem (snad je to jméno správně) jsem hledal v navigaci kudy bych měl jet a nakonec jsem cestu našel. U kempu, ale nastal docela dost VELKÝ problém a to ten že jsem si vybral špatné místo na zaparkování motorky abych si šel vyřídit kempování, silnice byla trošku z kopce a moje zvolené místo nebylo ideální a tak když jsem se pokoušel slézt z motorky v postoji na jedné noze a s druhou ve vzduchu pokoušejíce se jí dát přes motorku se mi mašina rozjela a spadla na zem jak brambora, štěstí bylo že kufry které jsem koupil celou situaci zachránili a motorka mi nespadla na nohu která i tak byla trochu uvězněna pod padacím rámem. S trochou štěstí se mi nohu podařilo vyndat ven a s pomocí ochotného pana plechovkáře (řidič osobního automobilu) jsme mašinu dostali opět na kola. Po tom už jsem si radši zvolil jiné místo na parkování a šel konečně vyřídit formality. Docela dobrý začátek na úvod stanování ne, rozpláclej motorkář na silnici i s celou bagáží. No kempování probíhalo v pohodě, postavil jsem si stan a taky jsem prozkoumal terén v kempu. Všechno vcajku a k večeru jsem si říkal že se snad i dobře vyspím. To byla chyba. Do dvou hodin do rána (byla sobota večer) hrály v kempu dvě kapely každá v jiné části kempu takže ze spaní nebylo nic. Když jedna kapela na chvíli přestala aby si udělala pivní pauzu druhá kapela na druhém konci kempu ji velice zdárně sekundovala. No nakonec přestali a aspoň trochu jsem se vyspal. Byl jsem tam nakonec jen dva dny i když jsem měl zaplaceno na tři, jeden den mi propadl a peníze mi nevrátili. No nevadí. Na zpáteční cestě jsem na dálnici nenašel odbočku na Beroun nebo jsem ji přehlídl tak jsem jel přes Plzeň která je krásně rozkopaná samá objížďka i když už je situace o trochu lepší, pak na Karlovy Vary a domu.

tonda0 (31) napsal 27.07.2020 v 21:15+1

nejlepší je ta fotka chudák motka uprostřed těch karavanů

• Indian Riders fest České Budějovice

No tenhle rok je fakt celkem nabitý. Týden po tom co jsem přijel z Eurobikefestu z Pasohlávek, koukám na motorkáři.cz na jedno video kde říkají že se bude konat INDIAN RIDERS FEST v Českých Budějovicích. Tak jsem hned na

Typ: Sraz
    Vloženo: 15.06.2022
    Uskutečněno: 15.06.2022
  • Eurobikefest 2022

Tak když už jsem dostal řidičák zpět, tak bych mohl vyrazit na pořádnej výlet. A kam jinam než z mého bydliště přes celou republiku do Pasohlávek na Eurobikefest 2022. Ale tento rok už jsem byl i připravenej. Měl jsem i

Typ: Sraz
    Vloženo: 15.06.2022
    Uskutečněno: 15.06.2022
  • Nová sezóna po navrácení řidičáku

Tak už mi vrátili zpět papíry a já začal zase jezdit a užívat si výlety. Trvalo mi 4 měsíce než jsem papíry dostal zpátky, ale to už bylo po sezóně takže motorka odpočívala pěkně v garáži a já se těšil na novou sezónu.