renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1050 Sport (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MORIBUNDUS78
Vloženo 14.6.2020
Aktualizováno 14.6.2020
Zobrazeno 1 368x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Po zkušenostech s Kawasaki Zephyr 750 a CB 1000R. My byla zkřížena cesta skvělou ženskou do života. Kterou navíc baví jízda na moto. A tak jsme vybírali něco pro dva. Nechtěli jsme žádný velký stroj, nicméně něco pohodlnějšího. Zároveň se slušným výkonem.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XR: Pochybnosti o dostatečném výkonu pro jízdu ve dvou.
Triumph Tiger 1200: Příliš robustní.Nicméně zaujal a s věkem na něj dojde :-)
BMW R 1200 GS: BMW tolik nezaujalo-příliš robustní.

První dojmy - Hned první projížďka mě nadchla. Příjemný výkon. Velmi účinné brzdy. Pohodlný vzpřímený posed. Výška pro mě absolutně ideální. Spolujezdkyně sedí jak na židličce. Žádná ohnutá kolena.

Motorku bych doporučil pro - Někoho kdo jezdí převážně ve dvou a současně se chce svést sem tam svižněji.

Doplňky na motorce - Na moto bylo při koupi:
3 x originální kufr v barvě.
Laděný výfuk Arrow.
Ukazatel zařazené rychlosti Gipro
Vyhřívané rukojeti+kryty rukojetí.
Bude dokoupeno:
Padací rámy-SW Motech
Plexi -MRA Vario touring

Recenze

Skvělé jízdní vlastnosti, účinné brzdy. dostatečné pohodlí na delší trasy ve dvou.
Zvládá v pohodě klidnou jízdu. A když je potřeba nebo je chuť na svižnější jízdu velmi rychle začne dělat čest svému přídomku Tiger. Krásný i když věřím, že pro mnohé rozporuplný design. (Buď se líbí nebo ne).
Zatím najeto 1000 km a jen se mi potvrdilo, že jsem nesáhl vedle. Motor krásně běží. Výkonu dostatek. Motorka při jízdě fantasticky ovladatelná. Snad jen do 3000 otáček mi přijde že motor tak jakoby jo a ne. Nicméně je to můj první tříválec a zkušený kamarád Triumphák říká to je prostě 3vál Dokonce už byla jedna krizovka a brzdy obstály na výbornou.
K motu byli tři originál kufry. Do topcasu se bohužel nevejdou dvě helmy. Nicméně věci k vodě a na převlečení, svačina a pití se bez problému vejdou. Boční kufry čekají na odzkoušení. Kufry jsou už sami o sobě dost těžké, ale na občasnou manipulaci nevidím jako problém.
Spotřeba zatím okolo 6L. Kochačka byla za 5,5L/ běžná jízda cca 6,5L. Věřím že při svižnější jízdě to bude okolo 8L.
Při cestování ve dvou jediná drobnost dokoupit opěrku na topcase (bude dokoupena). Jinak spolujezdkyně se jeví spokojeně Originální větrný štítek by snesl být vyšší při rychlostech nad 130 km jde veškerý nápor od hrudi na hlavu.(již objednán jiný). vyhřívané rukojeti jsou fajn. Nikdy sem neměl, ale v dešti se jevyli velmi příjemně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist