Krásný zelený cestovní stroj, pohodlný a příjemný se sametovým motorem ;)
Motorka koupena od FIRMA:OUDA MOTO (Bohutín) - Perfektní jednání, motorka brzy dodána, velká spokojenost.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT1200Z Super Tenere: No jen krátké rozhodování, ale čtyřvál zvítězil. Navic Tenerka je už poměrně vývojem starý model.
První dojmy - První dojmy... pohodlí, turistické plexi skvěle funguje, motorka jde krásně do zatáček, řazení skvěle funguje, ta motorka má snad dva motory, beránka a naštvaného zlého vlka, který čeká na 6 tis otáček :)
Doplňky na motorce - Topcase origo, vyhřívané rukojeti, blastery na řidítkách, ochranný rám SW motech, proužky na kolech, držák navigace, vyšší origo plégo.
Recenze
Prošel jsem si cestu různých strojů, poslední Honda VFR 1200X Crosstourer. Když jsem ji s těžkým srdcem pouštěl, říkal jsem si, že už s motorkama končím. Že už nikdy žádnou nekoupím. Ale nikdy neříkej nikdy, já se svezl na předváděcím stroji u Kawasaki a začínal jsem chytat slinu. S manželkou byla trochu potíž, ale nakonec jsme ji přemluvil. No a ve finále je to Kawasaki Versys v litru. ;) A zelená, taková má Kawasaki být. A že jí to sluší moc, co říkáte? ;)
Prní jízda domu z Příbrami, testování vyššího origo turistické pléga. Na předváděcím bylo malé a to prostě při mé výšce 188cm nefungovalo. Tohle je ale uplně jiná káva, to vám povím. Mohl jsem jet najednou s pootevřenou helmou, žádný hukot v přilbě, žádné turbulence a pohazování helmou ve větru. Tole plégo prostě funguje, asi nejlépe, co jsem zatím mohl na motorkách vyzkoušet. To se klukům v Japonsku povedlo. Ten otvor v plégu asi k něčemu opravdu je :)
Jinak motorku už jsem stačil poznat za dvě odpoledne z testovacích strojů, takže už jsem věděl, do čeho jdu. No při cestě domů jsem si všiml rezonancí někde od přední kapotáže v 2500-3tis otáčkách. I za zavřené helmy to bylo slyšet. Po příjezdu domů jsme s brášulí zjistili, že to bude nejspíš plast pod plexi mezi světly, bude se to muset ještě nechat poladit. Ale jinak paráda, všechno funguje jak má. Zatím opatrně a netočit nad 6tis ;)
08/07/2020 Tak najeto 1600km, po první garanční prohlídce, vše šlape jak má, krásně se mi jezdí. Spotřeba zatím cca 5,5/100. Chrastění v přední částí kapoty stále trvá, nakonec to vypadá na pádový senzor, vibrace motoru se do něj přenášejí a tak to chrastí. Zkusíme obalit nějakou izolační pěnou ;) Uvidíme, co to udělá. Nejdelší jízda jednorázově v sedle byla 480km/den, sedlo pohodlné, jízdní pozice krásně uvolněná, ani nemám co vytknout :)
19/10/2020 Najeto cca 6tis km.
Všechno šlape jak šlapat má. Spotřeba 5,4/100, tedy téměř se nezměnila. Rezonance stále trvají, už rozebrání v Kawasaki, bez úspěchu. Zdá se, že to dělá černý plast v dotyku s reflektorem, budu řešit na jaře. Pádový senzor to není. Záleží taky na venkovní teplotě, když je chladno, je klid. Až to najdu, bude to nejlepší motorka na světě :D
Ať ti slouží Vráno zelená a stejně ti tam nic nerezonuje. Znáš se, ty slyšíš i třepetáni křídel jepice.
Krasný stroj, mnoho km na pohodu.
TWL...co se ti na V-čkovým čtyřválu nelíbilo?...ale jo řadovej je řadovej:)))..Slyšel jsme na něj jenom samý superlativy ...tak ať slouží:)
Přeji hodně šťastných kilometrů.