renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 650S Bandit (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Laca001HB
Vloženo 27.5.2020
Aktualizováno 24.8.2020
Zobrazeno 827x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Bandit. Původně jsem o něm vůbec neuvažoval. Nakonec po pročítání všemožných recenzí a hodinách strávených u internetu zůstal pouze jeden favorit, Bandit GSF 650 S. Je moje a je nej.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MotoTrade (Třebíč) - Opět vše super. Na všem jsme se skvěle dohodli.

Výška jezdce: 172 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: Nakonec vyhrál vzhled Bandita
Honda CB 600F Hornet: Pro mé potřeby zbytečně silná. Není polo kapota.
Yamaha FZ6 Fazer: Vyšší posed a zbytečně moc točivá.

První dojmy - Motorka je pohodlná, dobře ovladatelná. Cestování je na ní zážitek. Nejlépe se samozřejmě cítí na pěkné silnici. Okresky a zatáčky, to je radost. Dálniční přesuny zvládá též bezvadně.

Motorku bych doporučil pro - Pro klidnější jezdce, kteří si ale občas chtějí zazlobit.

Doplňky na motorce - Originál stav kromě padáků a plotny s kufrem od Givi.

Recenze

Po dvou sezónách na Kawasaki EN 500 jsem dospěl k názoru, že to chce změnu. Začal jsem toužit po nějaké univerzální obyčejné motorce. Paradoxně mě ke změně přivedla EN 500. Její točivý motor se mi začal líbit víc a víc. Jenže ke stylu chopper se to moc nehodí. Potom rozšíření na A a jízdy na Hondě CBF 600 a bylo hotovo. To je přesně to co jsem hledal. Vybíral jsem mezi Hondou CBF 600, Hodnou Hornerem a Yamahou Fazerem. Pak jsem přidal ještě Bandita, kterého jsem nějak přehlížel. V porovnání univerzálnost/ výkon/ cena a design byl Bandit jasný vítěz. Zvolil jsem variantu S s polo kapotou. Naháč je naháč, ale ten vítr mi prostě už vadí. Pro mé využití na cesty do práce a sem tam výlet je to ideál. Supr povození za dobrý peníz. Průběh výkonu přesně odpovídá požadavkům. Můžeš jet piánko a jen se kochat (do 5000 ot./min) nebo rychle cestovat (do 9000 ot./min) a nebo zlobit (nad 9000 ot.min). Překvapilo mě jak je ovladatelná při té hmotnosti a to i na místě. Díky hmotnosti však skvěle sedí na silnici a ta masa železa pod vámi dává pocit bezpečí. Super je centrální stojan. Supr věc, ale chce to přijít jak na to, pak je to hračka. Spotřeba zatím neměřené, odhadem do 6 l.
Je to přesně to, co jsem hledal.

25.8.2020 Konečně trochu delší výlet. Havl. Brod - lázně Velichovky a zpět, 250 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Čadil
Čadil napsal 28.05.20 v 09:57 10b.

krasavec a parádní fotky

Více komentářů



TOPlist