renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník illustris
Vloženo 22.5.2020
Aktualizováno 22.5.2020
Zobrazeno 2 252x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


OHV vzducháč, drátěná kola, hezká, kardan, k dokonalosti chybí už jen dva kulaté budíky...

Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník)

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: Rozhodl jsem se pro retro, vzducháč OHV, kardan...její motor má samozřejmě zcela jiný koule...ale nutila by mě jezdit rychle...takže v rámci zdraví...:-). Ale přiznám se, že někdy při vzpomíince srdce zabolí...:-)
BMW F 850 GS: Motorově takový kompromis mezi V85TT a Multistradou 950...ale motorka je iracionální volba :-)

První dojmy - Z předváděcí jízdy: Přístrojovka blikající už při 5000ot/min jak vánoční stromeček...trošku vyšší těžiště...pokud koupím tak chci dvoubarevnou :-). Po převzetí ve Vrbovce o půl roku později: Na cestu přes pátečně-odpolední Prahu není úplně ideální, i když se jedná spíš o menší motorku. Zrcátka rozšiřují už tak široká řídítka a moc v nich vidět není.

Doplňky na motorce - Enduro zrcátka s kloubem. Mnohem větší přehlednost, dalším plusem je, že nepřesahují řídítka. A pro mě i "endurovitější" vzhled motorky

Recenze

Vzduchem chlazené, podélně uložené véčko mě přitahovalo, zároveň jsem hledal něco ve stylu retro enduro na co se vejdu a bude to schopné i běžného používání.
Vzhledu a technickému řešení (vzducháč OHV) jsem byl připraven obětovat část ochrany proti větru a výkonu motoru. V neposlední řadě jsem chtěl i evropskou motorku.

V současnosti najeto 2100km. Výkon 80koní mi reálně stačí, Zastesklo se mi spíš po větších terénních schopnostech, ale v hustě osídlené ČR by se stejně motorkou do přírody moc jezdit nemělo a vlastně se ani nesmí... Polní cesty nejsou problém a na lesní stezky mám kolo...i fyzická příprava je nutná .
Motor je krásně pružný, nesetkal jsem se s cukáním, které popisuje jeden z kolegů v recenzi. Spotřebu moc neřeším, při kochací jízdě padá hluboko pod 5l. Na dálnici, řekl bych až neúměrně rychle roste, aspoň podle údajů na barevném displayi. Jsem příznivcem dvou budíků, ale dá se na něj zvyknout...
Sedlo je pohodlné, ale na záplatovaných okreskách bych uvítal měkčí pérování. Mám rád takové silničky, nicméně přestože mám nastavené nejmenší předpětí pružiny a vážím něco málo přes sto kilo, tak zadek trochu kope. Možná je to dáno i větší neodpruženou hmotou kyvky s kardanem a kuželovými koly. Bohužel nemám zkušenost s jinou moto s kardanem.
Servis zatím jen garančka, pokud se něco vyskytne doplním. Vizuálně je motorka dílensky pěkně zpracovaná.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 29.03.21 v 23:56 10b.

Moc pěkný stroj. A jak zpětně? Pořád baví? Bez závad? Co servisní náklady?

findejs1310
findejs1310 napsal 25.02.21 v 18:02 10b.

paráda

Korak
Korak napsal 25.11.20 v 12:11 10b.

Ahoj, jak se na ní poskládáš? Vše v pohodě? Mám 195cm a sto kilo...tak si říkám, jestli by to ještě bylo v pohodě, nebo by na mě byla malá

Hellrider
Hellrider napsal 02.11.20 v 14:20 10b.

Ta dvoubarevná kombinace vypadá suprácky. Když jsem se na ní byl svézt, bylo to fajnovej zážitek. Super posez, krásně široký řídítka, jelo to krásně a brzdilo ještě líp ve srovnání s V7. Jen mi trochu chyběl ten ryzí motorovej charakter, kterej znám z V7. Ta živočinost byla na můj vkus až příliš tlumená. Každopádně paráda, přemýšlet o cenduru, V85TT by byla jasná! Tak ať kozička slouží!

RoSmi
RoSmi napsal 16.06.20 v 18:44 10b.

no krasavice

Více komentářů



TOPlist