PROFIL MOTORKY

CF Moto 650 MT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hubajda2
Vloženo 11.5.2020
Aktualizováno 22.9.2020
Zobrazeno 1 447x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásné silniční enduro vybavené všemi doplňky co potřebuji.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:jiromoto (Chotěboř) - Koupena jako předváděcí, tři kufry, tankvak, padací rám, nájezd 5600km

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 700X: Ty lepší mi unikly a chtěl jsem aspoň trochu větší výkon, když nejsem omezen ŘP.
Honda NC 750X: Za tu cenu by byla už hodně stará a najeto hodně přes 30t.

První dojmy - Motorka je ve skutečnosti ještě hezčí, než na fotkách. Krásně mi padla do ruky na moji výšku 182cm, výkon dostatečný, překvapila mě její ovladatelnost a hravost. Takže moje první dojmy veskrze pozitivní.

Motorku bych doporučil pro - Asi pro někoho jako já, kdo se vrací k ježdění na moto po letech a už si nepotřebuje nic dokazovat a zároveň preferuje pohodlný vzpřímený posed.

Doplňky na motorce - Padací rám, tři kufry, tankvak.

Recenze

CF Moto 650 MT jsem si vybral po nastudování recenzí zde na motorkářích, ale taky na Youtube(motoDRN ale i jinné). Tyto byly veskrze pozitivní i když nějaké problémy se taky našly. Rozhodně zvítězil poměr cena-výkon. Zatím mám najeto asi 1000km. Za tuto dobu můžu říct, že motorka splnila očekávání. Je krásně ovladatelná, pěkně se překlápí do zatáček, brzdy přední hodně ostré, ale do ABS jsem ještě nešel, výkon pro mě zcela dostatečný, akorát odspodu nesmí člověk zapomenout podřadit , jinak se to začně otřásat. Přední plexi dostatečně vysoké, je zde už dobře známý problém jeho uchycení, vyřešeno přitažením natvrdo v horní poloze. Sedlo celkem pohodlné, ale pro spolujezdce už moc úzké. Spotřeba zatím kolem 4,5l. Motorka se podle mě nejlépe cítí na okreskách a i po dálnici se s ní nejede rozhodně špatně. Zatím jsem jel ale jenom kratší vzdálenost do 150km. A teď ještě některé negativa-hlučné hrubé řazení, uchycení předního plexi(časem vyřeším plastovou maticí ), horší studené starty(je to jak kdy, někdy chytne hned a někdy až na několikáté- zkusím vyřešit výměnou čínských svíček za NGK z Versyse)
edit.
Přidávám další zkušenosti najeto cca 9000km. Prvně k těm svíčkám. Bohužel jsem zjistil, že v katalogu NGK, ale i jiných výrobců není možné vyhledat svíčky pro výše uvedenou moto. To stejné je i u výrobce alternativních filtrů Hiflofiltro, proto zvláště pro ty, kdo chtějí moto servisovat sami je to docela problém. Svíčky z Versyse NGK CR9EIA-9 byly určitě lepší než čínské originály Torch CR8EI, ale jako optimální jsem nakonec zvolil NGK CR8EIX(4218). Tyto bez problémů startují i za studena a rozhodně je všem doporučuji vyměnit za ty čínské. Další věc režimy sport a touring byly ze začátku neropoznatelné, ale asi po měsíci , kdy jsem s tím laboroval lze zjistit, že ten rozdíl tam je. Ještě se mi stalo, že moto krátce po startu chcípla a objevila se závada P1098, což jsem v seznamu závad nenašel a pomohl pouze restart odpojením baterky. Poté již bez problémů. Moto z hlediska jízdních vlastností a motoru jezdí velice pěkně a i k brzdám zatím nemám výhrad(trošku pískají)Na sedle by výrobce ještě rozhodně mohl zapracovat. Je tu ale něco, co se evidentně nepovedlo. Nevím jestli se jedná jenom o můj kus, ale jde o uchycení (všech) předních plexi takovými kruhovými tubusy. Na těchto se postupně objevují malé prasklinky, které se postupně zvětšují až došlo na jednom z nich k úplnému odlomení u hlavního plexi. Toto jsem reklamoval, ale i nové hlavní plexi asi po 4 týdnech znovu u jednoho z držáků prasklo. Když jsem to zkoumal, zjistil jsem, že ty hliníkové držáky nesedí na rozteč šroubů v plexištítu- jsou víc od sebe, to znamená, že když na ně chcete přišroubovat plexištít, musíte ty hliníkové držáky stlačit k sobě. Po sešroubování se štítem potom logicky dochází k pnutí ve výše uvedených kruhovách tubusech a to může mít právě za následek jejich postupné praskání a odlomení. Nevím jak to výrobce testoval, ale asi nijak. Já jsem toto vyřešil namontováním vzpěry, která zajistila konstantní vzdálenost rozteče šroubů, takže uvidíme, jestli to pomůže a samozřejmě co na to řekne výrobce jako opakovanou reklamaci. Další negativum je rezonance asi plastů v přední části při určitých otáčkách motoru, ale to se dá asi přičíst na vrub té nízké ceně. Na řazení jsem si taky zvykl, takže za mě v pohodě. Je škoda, že na moto nelze sehnat skoro žádné doplňky, protože je nikdo nenabízí, pouze aliexpress, což je škoda. Ještě další věc, vzduchový filtr se dá rozebrat a vyčistit a znovu použít. A ještě malý doplněk, kryt chladiče viz foto.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 17.08.20 v 10:27 10b.

Motorka vypadá slušně, recenze, které jsou v různých časopisech, bývají kladné. Jenže - pravdu ukáže až čas, a není vše růžové. Mám Jawu 660 a musel jsem si ji poněkud dodělat doma, než se z ní stal stroj na úrovni . Doplňky taky nikdo nenabízí, ale nevadí...tak at' Ti motorka slouží bez dalších problémů.

Hondasl
Hondasl napsal 31.07.20 v 07:23

Hezká motorka. fakt se mi líbí, ale tvá recenze mluví jasně. Jsem rád že jsem koupil NC. 4 roky jsem šetřil a pak jestě 3 roky splácel uvěr po 1600kč. výsledek ? Za tři roky ježdění pouze mazaní řetězu, tankování a výměna oleje. čína bud jen čínou. Chlape takové problémy jsem neměl ani s Jawkou, a to jsem na ní nalítal přes 40 000 za pět let jedna žárovka , dvě spojkové lanka Tak hlavně kolama dolů.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.05.20 v 21:51 10b.

Trinnlee
Trinnlee napsal 11.05.20 v 17:07 10b.

Gratuluji...hlavne at slouží a at se to moc nesype...Verim ze CF MOTO bude za chvily (nebo mozna uz je) na urovni japonce... rad si prectu tvou recenzi po x tisici km jak to funguje...mej a at to jezdi

Více komentářů



TOPlist