Hmotnost "šestiskovky" ale pčůběh výkonu l"litříku" ideální kombinace.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: důvod neuveden
První dojmy - Jezdil jsem pár sezón na šestce, stejná modelová řada, tak pro mě nebyl posez a ovládání žádným překvapením. Co mě ovšem velmi překvapilo, bylo odlišné chování motoru, pár "koní" navíc a udělá to pěkný rozdíl, nečekal bych!
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, dko si rád vychutná ostřejší jízdu, spíše pokročilý, určitě bych ji nedoporučil do začátku.
Doplňky na motorce - Karbonové blatníky, kryt řetězu, křidélka stupaček. černé plexi (zatím není na fotce).
Recenze
Gixer, a vlastně značka Suzuki je pro mě srdeční záležitostí, začal jsem na legendární "Bandasce" přes šestkového Gixera, a momentálně jsem zakotvil na 750.
Původně jsem zvažoval litra, ovšem, s mým ježděním, kdy se na okruh dostanu jednou za "uherák", a 95% času trávím na silnici v běžném provozu, by neměl význam.
Co vzhledu, týká, není o čem diskutovat.má nasazené karbonové doplňky, přední a zadní blatník, kryt řetězu a křidélka u stupaček, vypadá to opravdu hezky, černé plexi ji také dělá na oko hezčí, oproti origo čirému. Na cestě mám gripy od Barracudy, určitě ji budou slušet pancéřové hadice.
Výfuk... ach výfuk... stroj jsem koupil s Akrapem, samozřejmě bez homologace, na toto téma mě vyškolili přibližně 20 minut po přepsání stroje na mé jméno příslušnící VB, byl jsem poučen, že je výfuk bez homologace dle stávajících zákonů brán jako závada typu C, tudíž jízda s ním je o ORV. Naštěstí jsem vyvázl "jen" s pokutou. Nedalo se nic dělat, lauf šel dolů, a na místo přišel originál. Opravdu nemám za potřebí riskovat nějaké oplétačky, kor když je sezóna v plném proudu. Ale co, pořídím homologovaný, zatím mám v merku Mivv - Ghibli.
Co se ovladatelnosti týká, je stroj naprosto úžasný, na zadku 180 šíře, do zatáček padá úplně sama, jen by to chtělo jiné pneu, jsem zvyklý na S21, obuté mám Michelin Pilot, nějak se na nich necítím.
Průběh výkonu, zde vnímám změnu oproti šestce, střední pásmo je živé, není to taková mrtvola, při akceleracích okamžitě jde, ani ji nemusím mít vytočenou nad 6000 aby pořádně kopla.
Brzdy jsou krapet slabší, zkusím dát ty pancéřové hadice a lepší brzdové destičky. Je i možnost i přezbrojit na monobloky od Bremba, ale to ještě zvážím.
Modelový rok L0, je ještě bez ABS, a dalších vychytávek, jediné co mi "pomáhá" je antihopingová spojka, a možnost přepnutí palivové mapy. Jinak úžasná syrová verze.
Nádherná mašina 10 bodů! Přeji mnoho spokojených kilometrů a odřené slidery na kolenou a když to půjde i na loktech