Cestovní enduro snížená v téměř plné výbavě. Chybí pouze bezklíčkové zapalování a SOS hlásič a příprava na navigaci.
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že předchozí bylo GSo 1200. Nebyl žádný problém a hned jsem se na novém stroji cítil OK. Vzhledem k mé výšce jsem se super cítil na sníženém stroji, Je znát podstatně větší výkon. A super jsou i drobné vychytávky.
Motorku bych doporučil pro - Každému kdo chce cestovat a užívat.
Doplňky na motorce - Doplňky jsem si nechal instalovat hned při koupi - Tři hliníkové kufry, Padací rámy a kryta hlav válců. hrazdičku v kapličce. Doma jsem si pak připojil novou navigaci Tom Tom Rider
Recenze
Vhledem k předchozí zkušenosti s GS 1200 nabyla jiná volba. Odešel jsem do důchodu tak jsem si udělal radost. Starou motorku jsem dal synovi, který prodal GS 1150.
S novou motorkou jsem zatím ujel cca 1300 km a absolvoval první servis.
Spotřebu moc neřeším, ale zatím je o trochu vyšší než u dvanáctky, snad si časem sedne. Do 5 ti litrů se nevejdu.
Poruchu jsem měl ještě než jsem vyjel. Motku jsem přivezl v lednu dodávkou a stála v garáži do března. Byl jsem měsíc mimo a po návratu jsem zjistil loužičky brzdové kapaliny u předního kola teklo to z obou brzdičů. Volal jsem do Inveltu a ještě ten den si pro motorku přijeli odvezli a za týden jsem si opravený stroj po ose odvezl domů.
Jinak zatím vše OK a těším se až bude možno pořádně někam vyrazit. Jezdím zatím tak kolem komína.
Jj, tahle kombinace je fakt moc pěkná ... . Já si furt říkám , esli u toho GS taky jednou skončím .
Ps. Klobouk za zmínku o těch brzdach, ne každý umí popsat negativa a u BMW to platí asi dvojnásob ...
Tak ať slouží a hlavně děla radost
v tychto farbach nadhera