Výkonný, lehký a sportovní naháč od BMW, který neskrývá své okruhové ambice. V této kategorii, tedy litr-sport-naked, se mi líbil vzhledově asi nejvíc a po Tuonu V4, je to asi nejvíc sport :))
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-S1000: Žádná, která by mě chytla za srdce, nebyla v té době v inzerci
Yamaha MT-10: Vyšší ceny ojetin a design UFO, který mě neuchvátil.
První dojmy - Výkonu habaděj, DCC umí cesty opravdu žehlit, což je velmi příjemné. Přední brzda opravdu hodně, hodně brzdí. Zpracování a materiály srší kvalitou. První dojem spočinul nad tím, jak je vlastně malá a elegantní.
Motorku bych doporučil pro - Kdo chce sporťáka, špičkovou techniku, ale i trochu toho pohodlí a nechce jezdit pořád přes 200 Km/h. Absence kapot a ochrany před větrem z rychlostí nad 200 nečiní nic extra příjemného, ale krátkodobě se to dá! Do 150 kmh (s MRA plexi) se dá jezdit celkem v pohodě :))
Doplňky na motorce - Plexi štít Racing od MRA, můžu doporučit! a Koncovka SC project.
Recenze
Během své krátké "kariéry" výkonných silničních strojů, která započala na podzim roku 2018 koupí SV 1000 S, je BMW již třetí v pořadí. Po SVečku, které mělo vyloženě sportovní posed, jsem chtěl něco, na čem se dá i pohodlně cestovat. Koupil jsem tedy Tracera 900. Kromě nepohodlného sedla to byla super strojovna. Jenže netrvalo dlouho a uvědomil jsem si, že stejně cestuji minimálně a spíše piluji techniku na svých oblíbených úsecích, "závodím" s kamarády a navštěvuji autodrom v Mýtě. Z těchto důvodu jsem začal koukat opět po něčem sportovním, po něčem, co jsem ještě nezkusil. A tak padla volba na BMW S 1000 R. Moje první báwo a první čtyřhrnek.
Jelikož netrpím talentem ani ambicemi pisálka, nebudu tu déle popisovat věci, který se dočtete v každým testu a každým zdejším profilu.
Stručně a jasně řečeno. Motorka skvěle zatáčí, neuvěřitelně brzdí. Motor? Někdo říká nuda. Pro mě naopak a to jsem měl 2V i 3V. Má dle mého pohledu typicky závodní charakter s výkonnostní špičkou nahoře. (na rozdíl od třeba MT-10), což není nuda, nebo?!?!?!?
Při mých dispozicích a výšce 183 cm, jsem zvědavý, jak na ní zvládnu nějaký delší trip. Je to ale něco za něco. A radši než nevzhlednou, leč praktickou S 1000 XR, oželím trochu pohodlí za sportovní pocit z jízdy a oku lahodící pohled před a po každé jízdě.
Je to tak, stačily by první dva kvalty :) Ale i tak se tam dalo pěkně projet
Paradní kousek na mýto tam toho výkonu musí byt až až
Parádní stroj a hezky napsané Těším se, až to zase někdy trochu protáhneme