Hravá, ovladatelná. Totální změna oproti dosavadním motorkám.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS Adventure: důvod neuveden
První dojmy - Poprvé jsem měl pocit, že sedím na kole. Moje těžká vozba VTX 1800 je proti tomuto stroji tank. Po pár stovkách kilometrů si tigra nemůžu vynachválit. Jen mě trošku bolí zadek, přece jen na VTX je místo sedla křeslo..
Motorku bych doporučil pro - Jak začínajícím, tak klukům, co se chtějí bavit. Umí jet jak sporťák a můžeš s ní dělat kravinky v terénu.
Doplňky na motorce - Padáky spodní, horní už mám v garáži. Hliníkové origo boční kufry. Jinak standard ve výbavě XCA
Recenze
Motorově nemám žádné výhrady. Umí jet uplně klidně, na 6 šlape v pohode 60.. ale když ji člověk trochu přitopí, na 2 jede 120.. žádný kopanec do zadku, lineární průběh..
Do zatáček padá lehce, brzdy jsou víc, než slušné.
Kupoval jsem ji hlavně pro cestování a na šotolinové blbnutí.
Takže se porozhlížím po vhodných gumách a pak ji potrápím v terénu.
2021 duben. Ujeto 7tis km úplně v pohodě. Absolvoval jsem s tigrem 11hod jízdu do Rakouska celou v dešti a průtržích. Vyhřivané sedlo a hefty jsou super. Jinak dokoupil jsem top case, nechal přešít sedlo, koupil sportovní blastry, kryt na předni světlo, laďák LeoVince, hrazdu na navigaci a pár drobností. Gumy Michelin Anakee Adventure. Můžu jen doporučit.
Palec UP!!! kámo
Parádní stroj. Měl jsem ho na chvilku půjčený od kamaráda a musím říci, že se mi skvěle ovládal a byla to dost hravá mašina.
Tak ať slouží a dělá jenom radost