Po prodeji svojí předchozí motorky jsem to dlouho nevydržel a pořídil jinou. Je vybavená Rally Raid kitem Evo2, což z ní dělá mnohem univerzálnější stroj. Díky šikovně řešeným přídavným nádržím má mnohem větší "akční rádius", přičemž motorka je stále velm
Motorka koupena od Jejdapatník... - Koupeno od uživatele Jejdapatník..., super jednání, bezva chlapík.
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: Je těžké sehnat pěknou zachovalou, když se vyráběly jen od roku 2007-2008
První dojmy - První dojmy jsou zatím jen ze zkušební jízdy, ale motorka mě nadchla. Na motoru je znát více výkonu než u modelu 2010. Myslím, že je motorka připravená na Rally (což u mě nehrozí:)) nebo na nějakou dalekou cestu.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo chce motorku na silnici i do terénu s velmi slušným výkonem a perfektním podvozkem. Je to prostě Ready to Race:)
Doplňky na motorce - Rally Raid kit Evo 2 (nádrže, kokpit, ochrana motoru + nádrž na vodu), vyhřívané rukojeti, zvýšení řídítek, držák na mobil, zásuvka 12V, titanový racingový výfuk Akrapovič. Nosiče Touratech s brašnama a plotna Rally Raid.
Recenze
Jsem poněkud zatížený na stroje KTM a chci mít motorku, se kterou se dá v pohodě jezdit v terénu, aby se člověk nemusel "prát" s příliš velkou váhou, ale chci s ní dojet i někam po silnici.
Z modelových řad KTM mám rád stroje EXC, tu jsem měl jako první, ale je s ní docela škoda jezdit někam po silnici, ne že by to nešlo, ale motohodiny s EXC-čkem při ježdění po silnici jen letí, tak mě jí bylo líto a vlastně jsem moc nejezdil.
Moc se mě líbí i 990 Adventure S, vlastně asi nejvíc ze všech KTM, které kdy dělali, ale sehnat slušnou verzi "S" je dnes docela problém.
Proto jsem opět vstoupil do stejné řeky a koupil 690tku. S Rally Raid kitem to bude hodně zábavná motorka:)
Díky kluci
super
Motorka krásná, ale hlavně aby si vyjel, kolama stále dolů a hodně km bez závad.
krasny stroj
moc pekna