renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník seccomk
Vloženo 16.4.2020
Aktualizováno 18.10.2020
Zobrazeno 1 075x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po pauze od prodání předchozího srada jsem si nemohl pomoct a pořídil jsem jeho silnějšího bráchu :).

Více fotografii

Motorka koupena od oioi01 (Lužice)

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RSV 1000: důvod neuveden

První dojmy - Pocitově oproti šestce hůře padá do zatáček (asi kvůli profilu zadní gumy 190/50), brzdy jsou úplně stejně děsné, chce to laďák a do posedlovky se toho poměrně dost vejde.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Quill - o značce jsem nikdy neslyšel, ale homologaci má a pěkný zvuk dělá taky.

Recenze

Po zkušenostech s předchozím GSX-R 600 jsem už docela věděl, do čeho jdu, rozdíly jsou opravdu malé. Příkladem je třeba poměrně malý rozdíl ve výkonu, který alespoň podle mě na papíře vypadá větší než ve skutečnosti je.

Je to spolehlivá japonská motorka, nároky na údržbu jsou malé, vystačí si vlastně s klasickou údržbou.

Motoricky je to za mě super motorka. Oproti Hondě CBR 600F nemá až tolik lineární průběh výkonu, ale je tam citelnější kopanec okolo 8 tis. ot/min. Na rozdíl od šestky je tenhle kousek stříkačka, spotřeba je velmi podobná a to asi 6,5-7l/100km.

Co se týče posazu, tak ten je hodně sportovní. Na motorce nemám originální přepákování, ale posaz je podobný - hodně váhy je na rukou jezdce, takže při pomalém popojíždění po čase bolí zápěstí - za mě nejhorší to je při společných vyjížďkách s účastníky motosrazů, kdy se jede většinou okolo 60-70 km/h i mimo město. Sedlo pro spolujezdce je dostatečně velké.

Cestovní rychlost na delší vzdálenosti je tak od 110 nahoru, pomalejší jízda je i poměrně nudná.

Brzdy jsou za mě docela katastrofa. Jsou docela tupé, pro prudší zabrzdění potřeba větší síly na páčce a po delší zátěži i s pancéřovými hadicema se ptáčka propadá a je nutno brzdit všemi prsty (ani ne tak kvůli síle, jako spíš kvůli dlouhému chodu palečky a zavazení prstů na řídítku). Oproti YZF-R125, kterou jsem měl předtím, je to jednoznačně změna k horšímu. Proto zvažuji pořízení radiální pumpy z novější motorky - prý je rozdíl znatelný. Zadní brzda se taky docela špatně dávkuje, navíc jde kolo lehce do smyku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 18.10.20 v 16:57 10b.

Moc hezky kousek neopakovatelne "historie"

Čadil
Čadil napsal 17.04.20 v 07:56 10b.

AfroRR
AfroRR napsal 16.04.20 v 23:39 10b.

Ahoj, vítej v klubu SRADistů. Skvělá volba a ke všemu v origo bílo-modré. Jak zmiňuješ, že nepadá dobře do zatáčky je to tak no, že je to z části i tím profilem gumy. Až budeš kupovat nové pneu, určitě dej 190/55 na zadek. Až tam tu novou sadu budeš mít uvidíš, že to bude úplně jiná motorka. Tak ať ti dělá dlouho jen samou radost.

Více komentářů



TOPlist